Evlendikten sonra erkeklerin % 90' nı neden değişir? Mesela verilen vaatlerin bir çoğu yerine getirilmez. Benim her şeyim sensin, öncelik senin diyen erkeklerde, evlenince büyük bir anne baba sevgisi oluyor.
Cevabın nedir?
Cevapla
Şahsen ben yapmayacağım şeyleri vaad etmem bana vaad edilmesinide istemem.Kişiye bağlı bir durum. Bence öncelik her zaman kişinin kendisindedir.Önce ben,sonra sevdiğim insanlar,sonra diğerleri...Bunun böyle olması gerekiyor. Anne babaya gelecek olursak.Zaten evlenince sen anne,baba oluyorsun.Kendi evin,eşin,işin,çocukların oluyor.Artık anne baba akraba sınıfına giriyor.Anne ve babayla çok içli dışlı olmanın bir manası yok.Şahsen ben yapmamda sevmemde öyle şeyleri. Ama yapan insanlar var bende anlamıyorum.Ama genelde babası olmayıpta sadece annesiyle kalan erkekler yapıyor.Annesine karşı sorumluluk hissettiği için olabilir.
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılSanılanın aksine evlendikten sonra erkekler değişmez pek. Daha iyi tanımaya başlarsınız sadece. Daha önce farkedemediğiniz bir takım huy ya da özellikleri de bu sefer değişiklik olarak yorumlarsınız.
Bugün tanışıp, yarın evlenirseniz genelde böyle olur (geneli kastederek söylenmiştir, şahsınızı değil).30 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeklerin yorumlarını okurken tiksindim resmen. Yok neymiş kilo alıyormuşuz, yok bakımsızmışız. Bir kadını herşeyiyle seviyorsanız adamsınız. Aynı evde yaşıyorsunuz tabi ki her iki tarafta birbirinin her halini görecek. Sabah beraber uyanma mutluluğunu tatmak için masumca evlenmeyi bekleyip aşık olduğun insanla bir evi paylaşmayı hayal edenler var. Böyle aşklar böyle yorum yapan erkeklere fazla. Tabi onlarda haklı istedikleri kıza istedikleri gibi ulaşabiliyorlar. Durum böyle olunca da kızlara bu kadar laf edip aşağılayabiliyorlar. Halbuki bilmiyorlar ki asıl arzuları için kızdan kıza atlayanlar aşağılanmaya layık.
20 Yorumla
Bazı erkekler hiç büyümez evlilik ilk aylar cicim aylarıdır sonra cicim ayların yerini ciddi meseleler alır elektrik faturası,su faturası,iş ,güç derken birbirine zaman ayırmaya zaman kalmaz evlilik ciddi bir müessesedir bazı insanlar bunu ciddiyetini kavrayamaz
42 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
67Cevap
+1 yılevlenen erkekler seçimlerden sonra iktidar olan partilere benzer...seçimi kazanana kadar verdiği vaadlere kendisi bile inanır ama seçimlerden sonra kılını kımıldatmaz ..kımıldatmadığı gibi kendi hayatını dayatmaya çalışır bir bakmışsınki siz yeni hayat kurmamışsınızda sen onun hayatına adapte olmuşsun!
30 Yorumla
+1 yılKocanın evlenmeden önceki hayatını ve yaşantısını bilerek evlendin. Eğer bunları evlendikten sonra değiştirmeye çalışırsan, elinden alırsan, % 100 de % 100 değişmesi de normaldir. Anneler babalar yaşlandıkça çocuklaşmaya başlarlar. İdare etmek onlara bakmak her evladın görevi.
20 Yorumla
+1 yılAnne baba sevgisinin küçüğü olmaz zaten. Evlenince bu durum kadına batıyor sadece nedense. Evlenince erkek değişiyor diye tutturdunuz gidiyorsunuz, kadın değişmiyor mu? Evleniyorsun, hayatın baştan sona değişiyor. Düşünmen gerekenler, sorumlulukların artıyor. Çevren değişiyor. Kadın da erkek de değişir evlendikten sonra. Normaldir, hatta olması gerekendir.
31 YorumlaEvlendikten sonra erkekler değil insanların %90'ı degisir. Bu erkek ya da kadın farketmez bir oluşumdur. Çünkü flort esnasında iki tarafta kaybetmemek uğruna gerçek yüzünü gostermez. Fakat evlilik sonrası kaybetme korkusu azalır. Artık her iki tarafında gerçek yüzünü gösterme zamanıdır. Ve karşı taraf her zaman sen değiştin der. Senin eşin seni kaybetmemek için annemden değerlisin demiştir o zaman için. Şimdi gerçek yüzü açığa çıkmıştır.
20 Yorumla
+1 yılErkekler de kadınlarda evlenince değişmez. Sadece birbirini daha iyi tanır.
Anneme karşı bir gün eşimi seçersem eşime gitmesini söylerim. Çünkü bu başka bir zaman başka birini de ona karşı seçebileceğimin göstergesidir. Anne sevginin en tepesidir. Kendini eşinin annesi ile kıyaslayan kadınları anne olunca görüyoruz.
İlginin merkezinde olmak istiyorsunuz ama bunu sağlayacak olan siz kadınlarsınız. Totosuna çakma adidasları geçirip tv karşısında geceyi tüketen hatuna ancak kumandayı elinden alabilmek için ilgi gösterebilirim.00 YorumlaYine herzamanki gibi konuşcam. Bu durumunda iki tarafında etkin rol oynadığını düşünüyorum. Kadınlar ilgisizlikten erkekler dırdırdan yakınıyorlar. Ama etrafta mutlu olan çiftlerde keşfettiğim bir özellik var. Kimki kadın nedne böyle erkek nedne böyle diye direk saf seçmeyi bırakıp acaba neden böyle olduk buna bir çözüm bulalım diye düşünüyor. Orda mutluluk oluyor.
10 Yorumlanedeni çok açık bence aynı evde yaşamaya başladıgın kişi sabah yanında uyandıgındaki halinden dolayı sevgiliyken buluşmadan önce fön çek git sonra yanında uyansın kabarık saç makyajsız bambaşka biri ya benim başıma geldi evlenmedim aynı evde yaşıoduk ama kadınlarımız çok bakımsız çok
01 Yorumla
Soran+1 yılKadın ilk uyandığı an kalkıp makyaj yapamaz ya. Allah aşkına bayanın bakımsızlığına bakıcağına iç güzelliğine bak bakımlı olupta evde huzur olmadıktan sonra.
Gizli Üye(30-35)+1 yılişte öyle erkeklerden koşarak kaç. ben şöyle bir örnek gördüm; nişanlılık aşamasında alışverişlerine falan karışan kayınanadan doğal olarak rahatsız olan bir kız arkadaşımız vardı, erkek nasıl olduysa ikna etmişti. sonra evlendiler 3 ay sonra geri boşandılar çünkü erkek annesini de eve alıp kıza hizmet ettirene kadar abartmış durumu. flört aşamasında ya da nişanlılık aşamasında erkekten belli sinyalleri alıyorsan yani annecikçi bir yapısı varsa ondan adam olmaz
11 Yorumla
Soran+1 yılAlışverişte rahatsız olunması çok normal çünkü benim giyeceğim kıyafetlerin veya kullanacağım eşyaları kayınvalidemin karışmasına gerek yok. Boşanmak yerine keşke konuşup sorunu çözüm haline getirseydi. 3 ay çok kısa bir dönem. Tabi o an ki psikolojiyide bilmek pek mümkn değil.
Gizli Üye(30-35)+1 yılAslında erkekler hiç değişmez, kadınlardır değişen, evlenmden once cici mici laflar severler ve erkekleri söylemeye zorlarlar, olur olmaz işlerle uğraştırırlar erkekleri oysa yaptıklarının erkek bünyesine ters olduğunu anlamazlar. evlenince durum değişmez sadece samimiyet artar ve son sınırlar kalkar ayrıca kadının hormonları daha verimli çalışmaya başlar ve beyin hormonlardan bağımsız çalışmaya başlar. bazı gerçekleri çıplak gözle görebilir. sonuç olarak ta erkekler değişti denelir.
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılAlakası yok.Hatunlar değişir asıl.Bunu bilmemek için evli olmaya gerek yok.Kadınların çoğu ülkemizde kapak atayım birine rahat edeyim anacığımın evden çıkayım mantığında olduğu için imzadan sonra değişirler.Ayrı evlerde yaşayanlar da bile bu değişme güdüsü var malesef.Hepsi öyle demiyorum tabi.Erkeklerin değişme sebebi genelde iş stresidir ve salak bir hatunla evlenmişse ne yaptım ben şimdi boku yedim demesinden kaynaklıdır:)
00 YorumlaEvlenene kadar modeller gibi bakımlar yaptıran kızların evlendikten sonra kendileriin bırakıp kilo almalarıyle paralel sanırım bu dediklerin))
32 Yorumla
Soran+1 yılBuna çok güldüm karşılaştırma güzel olmuş. Ama şunu da unutmamalıyız erkek doğum yapmıyor evdeki herşeyi bayan yapıyor 9 ay boyunca günden güne kilo alıyor sonra bu kadın neden kilo aldı bir sebebi var ama erkekler paso göbek yapıyor.
- +1 yıl
Doğum için alınan değil her kilo, her gram kutsaldır bence ama konu sadece dogum değil biliyorsun. Genel yaklaşım olarak da yılarca diyet yaptım eziyet çektim biraz salayım mantığı iki tarafta da oluyor malesef. Kendini balkonlu eve benzeten gecekondu erkekler ve agresif tombul ablalara gelsin sıradki şarkı)))
+1 yılYanlış soru, yanlış analiz.
Erkekler evlenmeden önce de sonra da aynıdır. İlişki sırasında sana oynar, rol yapar, evlendikten sonra kendi aslına döner.22 Yorumla
Soran+1 yılİki yüzlülük yapılıyor o zaman
- +1 yıl
Çok evli arkadaşım var. Hem kadın hem de erkek. Oynayan sadece erkek değil. Evlendikten sonra iki tarafın da gerçek kimlikleri ortaya çıkıyor.
Gizli Üye(30-35)+1 yılher ne kadar değişmezsemde annem mi karım mı derseler annem derim karımın bana ne emeği olacak tahminim para için evlenicek yalan dolan aşk ama annem öylemi kadıncağız üstüne giyecek bişey yok benim cebime okul harçlığıma koyardı ben o kadının nası hakkını öderim annemin bana yaptı fedarlıkları unutamıyorum eğer bir gün karım annem mi ben mi derse sen git derim kimse yokken o vardı çünkü
14 Yorumla
Soran+1 yılEşin sana annem mi ben mi demesi yanlış olur kıyaslama yapılamaz. Anne atılamaz. Ancak erkek şunu kavramalı ve bilmeli ki evlendikten sonra sende bir aile oluyorsun yuvan var. İki tarafın da gönlünü yapabilmelisiniz. Siz bunu başaramıyorsunuz.
Cevap sahibi+1 yılbenim için aşk sevgi hep yalan geldi ben hayatımda hiçbir kızdan hoşlanmadım çünkü kadınları sevmiyorum hepsi ikiyüzlü istediği bulamyınca kaçıp gidiyorlar hepsi yalan dolan bunların ben annemin bana verdiği emeği asla unutmam unutmayacağımm
Soran+1 yılAnnen de bir kadın bunu unutmamalısın. Gerçekten sevip değer görmediysen hayatına giren kızların vefasızlığı. Şu an nişanlıyım ama nişanlımdan maddi hiç birşey istemiyorum manevi istediklerim bunu verebilmesi de çok kolay. Annenin yaptıklarını da unutma unutursan vefasızlık yaparsın
Cevap sahibi+1 yılsize mutluluklar dilerim unutmuyacam annemi emeklerini ama kadınlar hep iki yüzlü artık bunu biliyorum çoğu para varsa senleler
+1 yılKadınlar neden kandırıldıklarını ve uyutulduklarını ( ki genelde bile bile ladesdir o) kabul etmezde.. bu böyle değil di diye sonradan oldu diye inanmak ister?
11 Yorumla
+1 yılevlendikten sonra neden kadınlar değişir ?
bunu hep yaşadım...nedense...verdikleri sözler yalan oldu...gerçek yüzleri ortaya çıktı...
pazara kadar değil mezara kadar benim askım dedi...ama ilk fırsatta tekmeyş attı...03 Yorumla
Soran+1 yılHer erkek bir olmadığı gibi her kadında bir değil elbet.
- +1 yıl
DOĞRU
AMA HER KÖTÜ KADIN BENİ BULDU NEDENSE...
Soran+1 yılKısmetsizlik
+1 yılSanki bir tek biz değişiyoruz.Kızlar da bakımlıyım falan diyor evlenince senin için süslencem falan diyor ama çekiyorlar gri pijamayı yatıyorlar 1 yıl sonra da şişman oluyorlar.Sanki bir tek biz varız değişen.
00 YorumlaErkeklik zarı kulaktadır. Ve evlenildiğinde karısı tarafından dırdır yoluyla delinir. Bi daha da dikilmesi imkansızdır. Ondan.
20 YorumlaDeğişmezler, sadece gerçek yüzlerini saklayamazlar artık.
Maske düşmüştür...
Genel olarak tabi herkes için değil..10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılŞU DÜNYADAKİ BÜTÜN GÜZEL KIZLARI VERSELER,ANNECİĞİMİN TIRNAĞINI DEĞİŞMEM ONLARA.
Yeterince açık sanırım...20 Yorumlaevlenen adam anne baba sevgisi taşımasın mı? köprüyü geçene kadar.
23 Yorumla
Soran+1 yılÖyle birşey demek istemedim. Aksine anne baba sevgisi tabi ki taşısın ama evlenene kadar hep ben ama evlendikten sonra aileye dönmelerini anlamış değilim.
Soran+1 yılEvli değilim nişanlıyım henüz idrak etmiş değilim.
+1 yılBence istedigini aldiktan sonra yani onun olduktan sonra iş bitmiş sizi kazanmak için çabalamaz artik. Çünkü siz onun olmuşsunuzdur artik
00 Yorumlaben neysem oyum açıksözlü şeffaf net yalanla işi olmaz biriyim :D
hiç evlenmedim ama değişeceğimi sanmıyorum terazi burcu olunca insan :)12 Yorumla
Soran+1 yılO zaman seni tebrik ediyorum..
Türk kadınları neden;yetinmeyi bilmez,sürekli kendi dertlerinden bahseder kocasının sorununu sormaz,çok konuşur,trip atar,boyu 165'tir ?
12 Yorumla
Soran+1 yılBoy Allah vergisidir.
+1 yılee av tuzağa düşene kadar herşey bak düştükten sonra uğraşırmı zaten tapulu onun olmuşsun :) ama şöyle bir şey var kalpten seven olsa yine el üstünde tutar sevdiğini
00 Yorumlanasıl bir mantıktır ya evlendi diye anne babayı atacak mı yani...sen annesi babasına hayrı olmayandan kork onlardan herşey beklenir çünkü ve merhametsiz olurlar..
01 Yorumla
Soran+1 yılAsla atmayacak aynı sevgi saygı kesinlikle olacak. Böyle birşey eşim yapsa ben karşı çıkarım sadece şunu erkekler kavraya bilmeli evlendin ve sende bir ailesin ve kadın sana Allahın emaneti bunu bilmediğinizden dolayı. Anne ne söylerse haklı her iki tarafın gönlünü yapabilmeyi bilmeli erkek..
+1 yılevet çok güzel bir gözlem..erkek her şeyi elde edene kadar .farklı kimlik elde ettikten sonra farklı kimlikle gezer..
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılbu dediğinle benim alakam bile yok.. mümkün olduğunca uzağa gitmek istiyorum.. özlemek istiyorum..bunaldım... eşimle başbaşa kalamamak gibi bir yeteneğimiz var.. akşam işten döndüğümde evde ya annem ya yengem ya kız kardeşim birileri oluyor...
12 Yorumla
Soran+1 yılBu durum oldukça sorunlu gerçekten Allah yardımcın olsun ne diyim.
Cevap sahibi+1 yıl:) sağolasın. kırmak istemediğim için ses çıkaramıyorum.. allahtan kira ödüyorumda orada kalıcı değilim :D insan kira ödemeye bukadarmı sevinir ya :D
benimde sorum olacak yeni üyeyim bir türlü soramıyom ne ilgilenen var ne yardımcı olan var siteyi anlamak mümkün değil @
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı. çünkü evlendim o artık bu imza ile bir yere gidemez düşüncesi yer ediyor akıllarında
01 Yorumla
+1 yılkaç kere evlendinde kaç kişi değişti içini bilmeden neden atıyorsun. napsın annesini babasınımı bıraksın. saçmalamışsın.
02 Yorumla
Soran+1 yılDaha önce hiç evlilik yapmadım. Ama çevremde oldukça fazla madem saçmalamışım cevap vermeyip soruya saygı duymalısınız. Herkesin görüşleri düşünceleri farklıdır
- +1 yıl
bütün erkekler suçlu değisir meantığını kabul edilemez bir erkek olarak. çevrendekilerin nerden biliyon vaddlerini felan anlamadım mahallenin güzin ablasımısın :)
evet yaaa...neden ki...birde kaynanalar çıkıyo başa.
00 Yorumla
+1 yılyüzde doksan doğruysa, değişmeyen yüzde onu neden değişmez?
01 Yorumla
Soran+1 yılDurumu kavrayabildiklerinden
+1 yılSanki bayanlar değişmiyor, herşeyin doğrucusu sizsiniz mübarek.
01 Yorumla
Soran+1 yılTabi bayanlarda değişiyor iki taraflıda bakılabilir olaya..
fikirler gelişime açıktır evlenince amaç yokmuş gibi karnını doyur çocuk yap ona bak sonra yaşlan hayat enerjin gidiyor geliri düşük çiftlerde dahada belirgin
00 Yorumla99 daha doğru olur çünkü elde etme çabası var elde etti mi yenilik arayışı başlar doyumsuzluktan gerekce bunu kadında yapıcak ama korku var ondan yeni kanınlar uygulansın onlarda yaparlar
00 Yorumlabu otomatik açılan videoyu soruya koyanın Allah belasını versin
00 Yorumlaİmzayı attınız artık atmadan önce senet imzalatmanız lazımdı :)
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılDeğişmeyen tek şey değişimdir. İnsanın öncelikleri her zaman değişebilir. Evlenince aileyi dışlamak bence kötü bir tercihtir.
00 Yorumla
+1 yılallah aşkın artık anneyle kendinizi bir kıyaslamayın ya ilerde sizde anne olacaksınız anlarsınız ozaman kocanızı diğer vaatler hakkında bişe diyemem
10 Yorumla
+1 yılhop dur bakalım ben evliyim ve diyorum ki hatunun biri gider biri gelir diyorum ve kızlar hepiniz toplansanız bir anam bir babam etmezsiniz...
05 Yorumla
Soran+1 yılBu düşünceyle sen bir çok eş değiştirirsin zaten Anne baba başkadır hakları ödenmez bunu kabul ediyorum. Tek sorun şu evlenene kadar sen bitanesin evlendikten sonra ailem vazgeçilmez. Teraziyi dengeli tutmalısın ve ne olursa olsun ikili oynamamalısın
- +1 yıl
evlenmeden önce ben bunları eşimin yüzüne dedim ve dedimki eğer evlenirsek ve bir oğlumuz olursa oda sevgilisine diyecek ki benim annem bitane sen gidersin başkası gelir... ayrıca zaten teraziyi dengeli tutarım.
Soran+1 yılDengeli tutuyorsan sorun yok. Ama annen haksızken annem haklı sen sus diyorsan ozaman bir yerde hata var..
- +1 yıl
öyle durumda eşime göz kırpıp annem haklı diyorum. anamın gönlü kırılacağına kafam kırılsın. adaletli olmazsan zaten evlilik yürümez
Soran+1 yılO zaman güzel her iki tarafında gönlünü hoş tutuyorsun olması gerekende bu.
Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. insanlar hep aynıdır.kabuğu varsa soyulmaya başlar sadece.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılvalla sorma sıkıldım bende yatakları ayırdık filan hayırlısı artık..
01 Yorumla
Soran+1 yılBenden sana bir tafsiye psikolog tafsiyesi eşini al karşına ve çok sakince konuş hayatımlı canımlı cümlelerle devam et ve yataklarınız her ne olursa olsun kesinlikle ayırmayın. Yatağa küs girilmemesi gereken bir kural olsun evinizde.
bende bunun tamm tersini sölerım yakınımın evlılıgı uzerı gelen gelının 22 maskesını görünce
00 Yorumla
+1 yılBaşka kızlarla ilişki yaşamayacağı içindir . Erkekler doyumsuzdur
00 Yorumla
+1 yılçünkü istediklerini almışlardır. şimdi sorarım yalan mı?
03 Yorumla- +1 yıl
dogru
- +1 yıl
istediğimiz ne ki? bkz: evlenmekten korkuyor musunuz?
- Aile & Toplum konusunda 793 cevap paylaştı.
+1 yılhiç bir erkek aynı kalmaz, çünkü kadın onu değiştirir
00 Yorumla mesela ben ailesiz büyüdüğüm için öyle bir sorunum yok genelleme yapmayalım :(
erkeklerin çoğu senin belli organların olmasa asla seninle ilgilenmez.aile farklıdır.03 Yorumla
Soran+1 yılŞunu unutma ki evlenince sende bir aile oluyorsun ve geniş bir aile olunuyor. Konuyu farklı bir yere çekmişsin
Soran+1 yılKapasite meselesi..
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızların %100'de %100'ünün değişme sebebiyle aynı...
00 YorumlaEvlendikden sonra sadece erkekler değişmez bu bir ne istediğini bilmiyordur bu da iki
00 Yorumlaher denilene kanmayın sizde. sevgiliyken herkese laylaylom hayat
00 Yorumla%90 çok genellleme yapmayın.Ayrıca vaadler karşılıklı olmalı.
00 Yorumla
+1 yılkarakter meselesi ve bol keseden vaad atma merakı =)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılmesela yabancı kadınlarla evlenen erkekler değişmiyo neden die önce bunu araştırmak lazım
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,8b cevap paylaştı. belki kadınlarda değişiyordur
11 Yorumla- +1 yıl
işte bu objektifliğin hası...
Genelde erkekler degismez degistirilir...
00 Yorumlaköprüyü geçene kadar işte anlayıver :P
00 Yorumlasizi elde etmiş oluyor cunku
00 YorumlaZamanla herşey değişir.
00 YorumlaErkekler.. Böyle yani. yapacak bişey yok.
00 Yorumla
+1 yılerkeklerin yüzdedoksanını ne ara tanıdın ?
30 Yorumla- Devamını Gör (24)
Devamını Gör(69)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar