Kardeşimden nefret ediyorum, ölmesini istiyorum ne olacak bu hal?

Ben 18 yaşındayım o 17 yaşında. Hayvan gibi her hareketi gıcığıma gidiyor. Birbirimize zerre saygımız yok. Birbirimize beddua küfür ediyoruz. Herkese rezil oluyoruz. İki kardeş hiçbirşey yapamiyoruz. İki kardeş değil de iki düşman gibiyiz. Ölmesini istiyorum. Özellikle psikolojiden anlayanlar lütfen görüş paylaşsın.
Kardeşimden nefret ediyorum, ölmesini istiyorum ne olacak bu hal?
Cevapla