Kardeşimden nefret ediyorum. Bana yaptiklarina dayanamiyorim? Keşke hayatta olmasaydi?

Ya ben artik dayanamiyorum bu insani gormeye tahammul edemiyorum 15 yasinda 8 yasinda degil cocukta degil bize yaptiklarin bir ben biliyorum bir Allah ya dayaanamiyorum anneme birsuuru sey dedi cirkinsin canım falan dayanamiyorum gercelten bu cok zor bir imtihan bu insanla ayni evde olmak ÇOK ZOR DAYANAmiyorum yokdan cikti bu düğünden geldim daha elbisemi degismedim ve mahvoldum aglamaktan keske olmasaydi keske hic hayatta olmasaydi öyle içim aciyo ki bir insan nasil anne babasina bunlari yapabilir hadi kendimi gectim ama onlaridami dusunmuyor dayanamiyorum keske olmasaydi hiç

Biz nezaman mutlu olsak o hic birseyden memnun degil ve hayatimizi cok afedersiniz mahvetmedi hayatimizi s... kti cok ozur dilerim ama aglamaktan mahvoldum.

Kardeşimden nefret ediyorum. Bana yaptiklarina dayanamiyorim? Keşke hayatta olmasaydi?
Cevapla