Uzaylılar tarafından kaçırılsanız ne yaparsınız? Ben teşekkür ederim...

Lüks bir uzay aracının beni alıp götürmesini bekliyorum...




1|1
2845

En İyi Erkek Görüşü

En İyi Kız Görüşü

  • Aynen hic sesimi cikarmam gotursunler

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 44

  • Uzaylılara mangal yakmasını öğretirim. anında kanka olabilirim

    1|0
    0|0
  • Beklerdim mavi ve kırmızı hap tercihini yapmayı.

    1|0
    0|0
  • Lüks? 2. el eski model felan olmasın yani? 10bin ışık yılını geçmemiş, kilometresini galaksiler arasında yapmış, meteor yağmurunda kalmamış, kaportasında güneş yanığı olmayan, iniş takımları yeni (yanında 4 adet marslık iniş takımı da verilecektir) istediğimiz uzay üssüne götürüp göstereceğimiz muhayyer bir uzay aracı yani.

    0|0
    0|0
  • Üleyn peyz... nkler bula bula beni mi buldunuz. İşim gücüm var bırakın beni...
    Bıraksanıza leeeyn.
    Hayırdır o abi nabıyor öyle orda?
    Olm bak kıllandım şimdi hıaa...

    0|0
    0|0
  • uzaylı kıyafeti giyip kaçırayım mı seni?

    1|0
    0|0
  • Beni kaçırmak yer mi be

    0|0
    0|0
  • Hicbiai demem

    0|0
    0|0
  • Uzay aracı geldide birde lüksünü istiyor hanfendi :D

    0|0
    0|0
  • Selfi çekerim
    https://i.capsspot.com/s/12/8/557764.png

    😂😂😂😂😂😂

    0|0
    0|0
  • sonuçta biz de uzaydayız o yüzden oo hemşerim nasıldınız der arayı kurarım bide uzaylı sevgili yaptimmi o is tamam :-D

    0|0
    0|0
  • Uzay aracının bile lüksü 😂😂😂

    0|0
    0|0
  • bir tane de kız kaçırın derim.

    0|0
    0|0
  • bende .)

    0|0
    0|0
  • Nasa yı ararım..

    0|0
    0|0
  • modüllü 12x ışık hızında tofaşla kaçırsınlar. yolda lpgsiz kalmayalım.

    0|0
    0|0
  • Gurur duyarım

    0|0
    0|0
  • Polise haber verirdim

    0|0
    0|0
  • Hacı murada binme sonra 😂

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    24

6 özel görüş
Sadece soran ve görüş paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!

Kızlar Ne Diyor 27

  • Bende teşekkur ederim.. Çabuk gel beni kaçır ben burdan çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook sıkıldım :(

    0|0
    0|0
  • zarar vermedikleri sürece güzel olur aslında :D

    1|0
    0|0
  • Merhaba ben dünyalı. Yemek var mı yemek derdim herhalde :D

    0|0
    0|0
  • Wayy uzay aracindan bile beklenti :D inenlerde burberry falan giyinsin bari, iphone apple falan kullansinlar :D

    0|0
    0|0
  • çocuklarım var benim, gidin başkasını kaçırın derim

    0|0
    0|0
  • Bir selfie alabilir miyim? diye sorarım :D

    0|0
    0|0
  • Ben de teşekkür ederim beni dünyadan kurtardıkları için, en azından gideceğim yer daha kötü olamaz :D

    0|0
    0|0
  • Keşke ya çok sevinirdim kgnvm

    0|0
    0|0
  • Arkadas olurum

    0|0
    0|0
  • Ailemi de almalarını isterim

    0|0
    0|0
  • Bilmem 😂

    0|0
    0|0
  • Eyvallah kanka derim

    0|0
    0|0
  • Pek bisi yapmaya vaktm olmaz orackta son nefesimi veririm herhalde o korkuyla :)

    0|0
    0|0
  • Birşey yapmazdım

    0|0
    0|0
  • Köpeğimi de almalarını söylerim sonra yola devam ederim 👯👯😂

    0|0
    0|0
  • Gebertin beni derim

    0|0
    0|0
  • Doktor gibi birisi olucaksa tabikide 👍

    0|0
    0|0
  • Eğlenceme bakarım ve beni bidaha dünyaya götürmemeleri için yalvarırım

    0|0
    0|0
  • Uzaylılar dili öğrenirim oraya devam edelim sonuç savaşşş :D

    0|0
    0|0
  • Başka birini de kaciracaklar mi

    0|0
    0|0
  • Kızlar Devam
    7
Yükleniyor... ;