Hemşirelik okuyan erkekler için ne düşünürsünüz?

dumlupınar üniversitesinde hemşirelik kazandım ve ailem olmak üzere birkaç komşumuzda erkek adam hemşire olur mu? gibi tepkiler verdiler sizce anormal birşey mi? hatta ve hatta ataması yok maaşı az diye yorum yapanlar bile oldu beynimi bulandırdılar resmen. aklımda sürekli okursam atanırsam işe başlasam bile maaşım az olur nasıl gecinecem diye düşünüyrm yardımmm edin :(
Hemşirelik okuyan erkekler için ne düşünürsünüz?
Cevapla