İş yerinde eğildim sandalyeyi alacaktım sanki belimde bir şey koptu ne olmuş olabilir?

yaşadığım bu sorun sonucunda hemen acile gittim. Film filan çektiler doktor bir şey olmadığını söyleyip gönderdi fakat oturmada ve yatmada sorun yaşıyorum.
var mı bu konuda daha önce benzer bir durum yaşayan varsa ne yaptınız? şimdiden teşekkürler.
İş yerinde eğildim sandalyeyi alacaktım sanki belimde bir şey koptu ne olmuş olabilir?
Cevapla