Kaynanam bizim odamızda uyur mu 😲 ?

Daha evleneli 3hfta oldu. Görümcelerim ve kaynanam bize gelmek istediklerinii soylediler bana. Bende hayır dyemeyecegm icin buyrun gelin ddim. En az 1hafta bzde kalacaklar ( yeni evlileri rahatsz etmeyelim dye dsunemiyolar ). Geldiklerinde bizim yatak odamızda annesinin yatması gerektgni soyluyor eşim 😯 sacmalk degl mi ya bizim yatak odamizda ailemizden biri yatabilir mi? Tuhaf degl mi? Misafir odasi var oturma odasi var ve yepyeni hersey 😤
Kaynanam bizim odamızda uyur mu 😲 ?
Cevapla