Doğmak, evlenmek, doğurmak, çalışmak ve ölmekle meşguldü hepsi. George Orwell


Turkiye gibi bir ulkede yasiyorsan ve univ okuduysan oyle bir illet var ki kpss bununla ugrasyorum bebekler doguyor insanlar oluyor evleniyor ve ben hala atanamiyorum
atanma işi bitti atanma yok yaranma var yaranabildiğin kadar atabiliyorsun
Seninle 😊
meşguliyetine sağlık :DDD
Amiiiin 😂
bukowskinin sandım be... :D
bunların hepsi aynıı :DDD
o zaman iyidir :D :D
Yaşamamakla meşgulüm.
hımmmm anladım varoluşçuluk ilkesinden kaynaklı yokluk hissi
Cevap
6Cevap
Bunun neden böyle olduğunu sormakla?
orwel sormuş bend eğil
O aöylemiş bende bize uyarladım
Yuvarladım sonra ;))
Nasıl olasabilirizzz
Ooooo o bir simgee olmaz ;))
Bana uymaz;))
Hoşuma gidiyorr bu mavi söz
Mutluluğun mavi olsun ;))
Hepsi kendi derdindeydi, bense tiyatronun senaristiydim.
ooo hocam saygılarrr :D
hatırlamadım kuzum
hatırlat bakem nesin senn
Galiba o düzene ayak uyduruyorum
iştee düzen insanııı :D))) şak şak şak
koymayalım yaa :)) seni baş köşeye koyalım :D
lan ne beeeee
ks'ede saçma sapan islerle mesgulum
neden yahuuu mantıklı işlere gell
sorular saçma
mantıı sorulara cevap verirsen ana safyanda mantıklı şeyler çıkar ve mantıklı kişileri rtakip edersen
takip etmem takip edilirim :D
o zaman eline ne gelirse onu cevaplayacaksın :DD
neyazikki:D
neyse talip ettiydim oru atarım diyede vazcaydım
ne?
takip edeyim dedim düzgün soru çıksın diye sana sonra vazgeçtim
evet pek soru sormam
düşünmeyen soramazz
gerek bulmuyorum bana gore insanlarin dusunceleri pek onemli degil
Oda bir düşünce
evet
Yaşamaya çalışmakla
çalışmak güzel :DD
Bakalım bir sonuca ulaşsak güzel
burası hizmet yeri çalışacaksın ücretini en son alacaksın :D
Doğru☺
Çaliş çaliş çaliş pare para yookkkkk 😄
;)) beleşçii
Yok efenim yok karsiligi yok yani😏
Karşılık bekleme burası ücret yeri değil hizmet yeri
Haklisin dostum
Her zaman ;))
😝😝
düşünmekle meşgulüm haci -.-
Taam hacı
Mücadele etmek ile zorluklara göğüs germekle
Güzelll
Aynen onlala oldukca mesgulum 🙈😅
AFFERİMM
Maşallah
Yaşamakla meşgulüm ben şu an
yaşamak sanattır
süpersinn :))) performasn sanatçılarını severim ben
süpersinn
O işleri sorma be.'ona ölmek' diyeyim ben.
neden ne oldu
Bu soruya cevap vermemek suçsa suçluyum. Tutuklayın😜
şimdi ki suç belli herkese tek suç atılıyor :dd
Haklı olabilirsin 😌
haklıyız kazanacağız :))
https://www.youtube.com/watch?v=NMmKqIRGFt0
Herşeye şarkı buluyon 😂
:))))) evet şarkısı var çünküü:DDD
Onlardan bir farkımız yok.
bir farkımız olsun birilerinden
Ama onlar da benden farklı. Paradoks.
herkes farklı olsun yoksa sofinin dünyasındaki birbirine benzeyen alçıdan maketler gibi oluruzzz
Bu bizi sıradan yapar. Dediğim gibi, paradoks. Hepimiz zaten farklıyız.
sıradan olsak bile en ön sıradan olalım :D
O kadar özel değilim.
sendede hiç bir numara yokmuş yahu :DDD
güncelleme yüklemek lazım sana :D
Başka biri olmak istemem ne olursa olsun.
başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin :)
https://www.youtube.com/watch?v=qfk5O4RaifU
Teşekkür ederim, iyi akşamlar.
sizedeeeeeee
Hayatın tadını çıkarmak ile.
benide alsana :D
nerden geçeceksen oraya çıkatım :) metrobüste beklim seni:DD
:))))))) haydaa durak adımı :D
Onları izlemekle mesgulum :-)
oooo seyirci :DDD
pencerelerden bak içlerine girme ÇD
Kendimi bulmakla
nerde arıyorsunn
Her yerde
:))) nasreddin hocanın fıkrası var bir tane
iğne kayboluyor diyolar nerde kayboldu diyor samanlıkta
diyolar e neden burda arıyorsun diyor daha kolay :) işin kolayına kaçmıyosun dimi:D
bir nasrettin hoca da benim sanırım 😂😂
göle maya çal :DDD
Tutar mı dersin 😃
ya tutarsa :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ahaha 😂😂😂😂Ya tutmazsa 😂
:)) o zaman hıyarda al yanına cacık yaparsın :D
Eldeki imkanları değerlendir diyosun 😂
evet israf haramdırr
Eldekiler işe yaramıyorsa israf yapabilir miyim
yok işe yarayana ver
Hm peki 😊
Calismak
çalışmakta ibadetti, r m:D
Aynen :)
Doğmak hayatımı yaşamak ölmek benim amacım bu
GÜZEKLLL
hayatla dalga geçmekle meşgulüm
lüften lakayit olma :DDD
Yüzmek
Severimm
En sevdigim
Tam bilmiyorum
Yuzmeyi?
evett
Ölüyorum
Ölmezsinn
Eninde sonunda öleceğim
İnsan ölmez ölen hayvandır
'İnsan bir hayvandır' diye felsefik görüşlerin olduğu bir soruyu hatırladım.. Ne fark eder beden ölüyor sonuçta..
Beden ölür ruh ölmez
İnsan dünyasını değiştirir
Anne karnı bir dün ya
Burası başka
Gideceğimiz yer de başka
sosyoloji mi okudun?
okuyorumm
hm çok güzel, tavsiye eder misin okumayı?
Evet oku bencee
evet canım okumak istiyor ama okursam 3. üniye başlamış olurum ona da ailem oha der artık :/ sosyoloji okuyan biri nerelerde iş bulabilir peki?
Öğretmen
Sosyal hizmetler
Aile bakanlığı
İlerişim
öğretmen ne alaka? üniversitede hoca mı yani? sosyal hizmetler iyi ama ona girebilirsen çok iyi bence hatta :)
Yaşamakla
afferim yaşamak t asanat
George orwell in hangi kitabında geçer?
hatırlamıyorum
Yaşamak
yaşamaaakkkk adı için yaşamakk :) ömer karaoğlu dinledin mi hiç
xper kasmak
Yaşamaya çalışmakla
yaşam güzeldirrrrrr
yaşamak uyumak
Gelecek planlarimla
Olanın nedir
Itu yu kazanmak ileride fabrika sahibi olmak
Maşallah
Hayırlısı olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar