Erkeklerin omzuna binmek konserde omzuna binmek zorunlu olsun mu?
Sonuçta biz kızlar olarak konserde sahneyi göremiyoruz yoruluyoruz. Güzel çözüm olmaz mı?
Sonuçta biz kızlar olarak konserde sahneyi göremiyoruz yoruluyoruz. Güzel çözüm olmaz mı?
Zorunlu olamaz tanımadığın adamın omuzunamı çıkıcan yap bir sevgili çık üstüne 😂
erkek arkadaşımın omzuna zaten çıkıyorum ama sevgilisi olan var olmayan var
Şahsen ben düşündümde şimdi konserdeyim arkadan bir kız dürtüyo bakıyo bide diyo eee ne bekliyosun alsana omuzuna cezasıvar hee ona göre bide kilolu kızlar nasıl olucak ban biraz uzun omuzlu yapılıyım bana kilolu verirler bu taşısın diye 😂😂 yazık değilmi bana
taşı sende öküz gibi güçlüsün nolacak sanki :)
Tanımadığın kızı almam omuzlarıma olmaz 😊
o zaman konsere gelme :) Bencil zorbalara yer yook
Konserler benim boyunda uzun ohh izleyemeyin 😅😅😅
hayvanlaşma hemen 😂
Muhahahahha şaka ya harbi bir kız istese yaparımda bir işkillerim yani abisi sevgili vardır belki yakınlarda içeçek almaya gitmiştir sevgilisini kıskandırma ayağına yapar uraş dur
ÖLüyü diriyi şey yaptık tek derdimiz bu yani şimdi öylemi :)
evet bu
Şişko sevgilisi olanlar napıcak onlarıda düşünmek gerek
Cevap
19Cevap
Sonra kafamızın arkası bir baktıj alev almış kalorifer gibi yanıyo o zaman nağcaz hanımefendi?
o sıcaklığı hissedersem :D 5 saatte kal omzumda etek giy gel çıkk of
sen iste ben seni benim platforma bindiririm istediğin gibi inip kalkarsın
Bencede zorunlu olmalı şişman kızları bile omzuma alırım
Gel istediğin kadsr omzumda taşırım seni ama etek giyeceksin mümkünse mini :D
olsun mk erkek hiç görmesin
Niye surekli bu soru soruluyor
Biz size binelim eşitiz sonuçta djd
Bu soru bir kere daha sorulmuştu anket olarak
sevgilisi olmayan kızlar napcak
onlarda sevgilisi olmayan erkeklerle
Sen ne uyanıksın öyle 😂😂😂😂😂😂
Tepemize de sıçın, olmaz mı?
:d olsun gel bin de rahtla
Kırbacta verelim mi?
Haha erkekleri kırbaçlamak için mi :)
İtaat etmezse vurursun kırbacı :)
güzel fikir
Zorunlu olmalı
Bütün konserlerde omuz garantisi veriyorum sana
Zorunlu olmalı bence :D
ters otur çife haz dimi :)
Çıksın rahatça izlesin kızlar
Olmasın saçma
niye rahatça izleriz konseri
Bnde istiyom binmek
Utan kendinden.
Olmasın yazık bize
Olsun
olsunnnnnnn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar