1.60 lık kızların aradığım erkek 1.80 den aşağı olmasın demesini nasıl karşılıyorsunuz?

ilk önce şunu söyleyim boyum 170 yav öyle kızlar biliyorum boyu 160 ortalamaları 165 kriterleri 180 den başlıyor şu özgüvene bak hobbit e bak ya tamam türk erkekleri olarak bizde uzun boylu değiliz kabul ama 165 lik kız 180 derse 175 olan kız ne der ? bu özgüven nerden geliyor bir şeye benzemeyen kızların bile kriterleri 180 le başlıyor biz erkekler yakışıklı isek her kıza teklif ederiz ama benim gibi bişeye benzemiyorsa bir erkek haddini bilir en kötü ihtimalle o kız bana bakmaz beni beğenmez der 165 lik kızlar bunu niye demiyor 180 lik bir erkek bana bakmaz benden daha uzun daha güzel kızlara bakar diye niye içlerinden geçirmiyorlar neden bu kadar havalılar bir arkadaşımın boyu 170 alman sevgilisi var o da 175 yabancılarda bu yok bizde neden var
1.60 lık kızların aradığım erkek 1.80 den aşağı olmasın demesini nasıl karşılıyorsunuz?
Cevapla