Okumak mı yazmak mı dinlemek mi daha faydalı insana? Sebep?
Edit : Ben yazarım dinlerim okumayı sevmem.
Edit : Ben yazarım dinlerim okumayı sevmem.
dinledikce öğrenirsin , tecrübe edinirsin. Yazmaklada aklından geçenleri masumca yazarsın ve bunu paylaştığında birçok insan seninle aynı hissi yaşayabilir. Okumakda aslında önemli. Sonuçta yazdığını paylaştığında okuyupta anlayan birileri olmalı. Bence hepsinin ayrı bir yeri var:) ilkten dinlersin sonra yazarsın sonrada okutursun/okursun.
okumak yazmak dınlemek hepsının ayrı bı yerı var
tesekkurler beyefendı
Yazmak derim ama yazmak için bilmek gerekir, bilmek için okumak
Dinlemek biraz konudışı bana göre
Hepsi fayadalı veyahut zararlı olabilir..
Cevap
2Cevap
Yazmayı okumayı dinlemeyi ve bildiğin üzre konuşmayı severim 😃
Peki ablacım
Ne ablası ayolll benden büyüksün 😂😂
:D :D
Ayyyy bide pişkin pişkin gülüyor terbiyesiz 😂😂
:D :D :/ :/
Ayoll bu ne kendini bilmezlik bu ne küstahlık 😂😂
Hangi filmin etkisi altındasın bacım sen hayırdır
Konuşmaya çalışıyom senle emmioğlu 😂😂
:D :D sen konuş bir ara katılacağım
Havanı yesinler senin laa yürü git şurdan hata sen kal ben gidiyorum..
:/ :/
Yazmak. Zaten yazmak için ya bir yerden okuman ya da duymuş olman gerek.
Yaşamak daha faydali. Yaşayarak ogrenmek
Okumak ve yazmak dinleyince ben anlamıyorum
Hepsi faydalı..
Kişiye göre değişir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar