Sıgara izmaritini yere atıp söndürüp sonra çöpe atan tek kişi ben miyim ya :D?

Dün bir dikkat edeyim dedim tek öyle yapan kişi benim galiba. Abi sıgaranın da normal çöpten ne farkı var niye atmıyonuz şunu çöpe ya :D
Sıgara izmaritini yere atıp söndürüp sonra çöpe atan tek kişi ben miyim ya :D?
Cevapla