Beraber tatile gidecek 1 tane bile arkadaşın olmamasının sebebi ne olabilir?

Üniversite öğrencisiyim. Okulda takıldığım insanlar var ama beraber tatil yapacağım ta da bir yere davet eden 1 kişi bile yok. Aileyle tatil de bir yerden sonra tatilden çıkıyor ve çok sıkıldım artık. Sizce bu durumun sebebi ne olabilir? Asosyallik vs. Nasıl düzeltilebilir?
Beraber tatile gidecek 1 tane bile arkadaşın olmamasının sebebi ne olabilir?
Cevapla