Bir insanın neden gezecek bir tane arkadaşı olamaz?

Yani neden kimse onu bir yere cagirmsz sohbeti var ama yüzeysel asla yakın arkdasim olmuyor sohbet yuzeysel kalıyor bir yere kimse cagirmiyor cagirdigimda da gelmiyor nerede hata yapıyorum tipim mi iyi değil tarzım mi giyimim mi bilmiyorum

Bir insanın neden gezecek bir tane arkadaşı olamaz?
Cevapla