Bol miktarda var. Saygısızlık edenleri, terbiyesiz davrananları, kaba olanları, kötü niyetlileri, zararlı kişileri affetmem. Onların benim hayatımda yerleri yok. Onlardan gelecek hayrı da istemem. Değişip kendini olumlu yönde geliştireni görmedim. O yüzden benden ve sevdiklerimden uzak durmaları konusunda kendilerini uyarıyorum.
Gerçek hayatta ve bu sitede çok sayıda bu tanıma uyan kişi var.
Öyle insanlar ile pek dost olmadım ve olmamda.. Çünkü şeytanlar dostluk insanı cehenneme götürür.. Az olsun ama öz olsun benim gerçek dostum olsun. Ne o aban nede ben ona yamuk yapmayalım af mevzusu da olmasın.
Yok ya.. Biz aciz bir kuluz sadece. Ne kadar yaramız olsa da affetmeyi biliriz. Çünkü yukardakinden Korkarız. Biz neler neler yapıyoruz da Allah bizi affediyor biz mi affedemicez? Ben buna şaşarım 😊
İnsan dediğin hata yapar küçük hatalara takılmam. Öyle herkese de hatası büyük olsa dahi affetmem demem ama üç beş kişi var ki ayaklarıma kapansalar suratlarına tekme atar geçerim 😂😂
sürüsüne bereket valla memlekette o kadar çok insan varki gereksiz
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Geçmişte ilişkisi olmuş bir kadını asla affetmem ve eşim olmaz. Öpüşmüş, sevişmiş her neyse işte... Ki affetmemeyi geçtim gözümde sokak köpeği kadar değerleri yok.
En İyi Cevaplar