+1 yılKardeşim valla aynı kafadayiz galiba lan incicapsda geziniyordum ben mi yapsam diyordum şunu sen yapmissin arkadaşın nickini alta yazda emeğe saygı diye en çok bu konudan muzdaribiz
Konuya gelirsek gerçekten kolalı olanı müthiştir onu posedini emukleyen nesil kanser oranını artırdı belki ama müthiş bir lezzettir portakalida iyidir flip flip yaparak yerdik ya😃😂😂17 Yorumla- +1 yıl
Facebookta gördüm kanka vallla bilmiyorum incici mi kimci :D :D portakallı seerdim bende :D: D
- +1 yıl
Kaya79k imiş nicki yaziver istersen 😃😃
- +1 yıl
ahahah ya dur yazaym :D :D
- +1 yıl
Hani hep paylaşıyorlar kimse bahsetmiyor bu konudan o yüzden fotonun orjinalinde yazıyor normalde ama kesmişler hassasiyetin için teşekkür ederim kardeşim😃
- +1 yıl
Rica ederim capsi pek kesmem facebooktaki sayfa kesmiş emeğe saygı :D :D
- +1 yıl
Eyvallah kardesim
- +1 yıl
rica :)
En İyi Cevaplar
+1 yılHacı bir gün benim kuzenle bir gömüldük abartmıyorum rahat 30 tane yedik o gün akşama acile kaldırdılar beni a. yav 😂
11 Yorumla- +1 yıl
sizde abartmışsınız 2 tane yeseniz yeter geçmiş olsun
+1 yılEvet ya. Canım çekti şimdi.
Kolayla olanları da vardı.
Kırmadan emince şekeri gidiyor bembeyaz oluyordu sinirleniyordum 😂😂15 Yorumla- +1 yıl
Bende öyle yapardım sonra buzunu kıtır kıtır yerdim limonlu da güzeldir ekşi ekşi :)
- +1 yıl
Aynen aynen. Kafaya koydum meybuz bulup yiyeceğim 😂
- +1 yıl
Bulursan yede zor gibi ya
- +1 yıl
Öyleyse meyvesuyundan falan ben yaparım :/
- +1 yıl
ha yap yap olur
+1 yılben yerim getir kanka
15 Yorumla- +1 yıl
Ben bulsam Kanka sana da veririm :)
- +1 yıl
Bizim mahallede var kanki
- +1 yıl
keşke bizim burada da olsa
- +1 yıl
Kargoyla ginderirim sorun olmaz :D
- +1 yıl
agahahhah erimezse tamamdır :D
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
+1 yılEvet severdim. Bir de leblebi tozu ve hüptürük vardı.
Bu meybuzların kutuda olanları bence daha güzeldi.115 Yorumla- +1 yıl
hüptürük baya sonra çıktı kanka en eskiler de meybuz vardı kutudakiler turist çekmek için bardaklara doldurulup satılıyordu naylon daha güzeldi bence :)
- +1 yıl
Ben kutudakini seviyordum kanka. 25 kuruştu. :D Hayat ucuzdu.
- +1 yıl
10 kuruşluk iyiydi ya hüptürükü ondan özendiler yaptılar :D: D
- +1 yıl
Hepsi bir kenara leblebi tozu bir kenara.
Keşke hala satılsa. Ama yok.
- +1 yıl
Leblebi tozu olması lazım bilmiyorum ama şimdi aynı tat yoktur
- +1 yıl
Ben hiç satıldığını görmedim yıllardır. Ama damağa o tozun yapışması, dilde bıraktığı o tat.
Yani çok güzeldi. :) - +1 yıl
Birde güldürürlerdi ibineler hep dışarı giderdi leblebi tozu
- +1 yıl
Ahaha evet. :)
- +1 yıl
ne günlerdi be
- +1 yıl
Kanka bana 90'ların çocukluğunu anlattırma bak. Yakartop oynanılan günleri, 90'ların şarkılarını falan...
- +1 yıl
şu an çok pis gaza geldim. :D Bence yazasım var.
- +1 yıl
Yaşlandık ya :D :D neyse ağlamıcam
- +1 yıl
Yaz yaz :D :D
- +1 yıl
Valla yaşlandık. Yazayım da gör. :D
- +1 yıl
Yaz yaz bakalım :D :D
+1 yılO koca koca marketler yerine mahalle bakkalına gitseydiniz bulabilirsiniz
13 Yorumla- +1 yıl
bizim mahallenin marketinde yok ki satmıyorlar o bile satılmıyor diye almıypr
- +1 yıl
Mahalle marketi 🙉🙉
- +1 yıl
cidden mahalle marketin de yok alanya da yok ya :D
+1 yılAğlattın 😭 bunlar artık niye satılmıyor hiç bir yerde ya tüm dondurmalardan daha güzeldi bunlar 😭 kolalısını az yemezdim 😭
13 Yorumla- +1 yıl
bende limonlusunu ve portakallısını
- +1 yıl
Geri gelsi bunlar ya 😪
- +1 yıl
gelsin gelsin
+1 yılhatırlamaz mıyım okulda sıra beklerdik bunun için =)
114 Yorumla- +1 yıl
sürekli bir birimizi iterdik zil çalardı zaten alamadan :D
- +1 yıl
Evet bizdede oleydi annem yakalamisti bikere soguk diye kizdi baska cocuklara vermişti yesin diye cok kizmistim aklima geldi bak 😂😂😃
- +1 yıl
o sinir bozucu bir şey ya
- +1 yıl
Tahmin bile edemezsin karsimda yedi bide cocuk onlari o gunku harcligimin hepsini vermiştim birde ah ah 😂😂😂 bambaskaydi cocukluk tesk hatirlattigin icin😊😊
- +1 yıl
Rica ederim özledik be herşeyini :) çocukluğun
- +1 yıl
Cok cok hemde bide atari oyunlarini ozledim mario filan meybuzla ikisi bir harika olurdu simdi 😂😂😂
- +1 yıl
aynen aynen leblebi tozu falan
- +1 yıl
Burna kacanindan ahahahh vallahi bak oda olurdu gunde 5 kez aldigimi biliyorum 😊😊 simdi diyorum alayim ama satilmiyor bile artik sanirim 😔
- +1 yıl
Aynen öyle hiç biri satılmıyor şimdi ki nesil çok şanssız :(
- +1 yıl
Cok cok sanssiz hemde tablet basinda yasiyorlar hep herseyi bizim meybuzumuz leblebi tozumuz atarimiz cok guzeldi keske ne demek oldugunu anlayabilselerdi 😔
- +1 yıl
Aynen anlamazlar ama :)
- +1 yıl
Ahahah elden bise gelmez biz yasadik en azindan 😊😊 oda guzel yani 😊
- +1 yıl
Evet genç olmak iyiydi kıskansınlar
- +1 yıl
Ahahah aynen 😂😂😂
bir ara habere çıkmıştı tuvalete sokup sokup çıkarıyolar falan demişlerdi bunun hakkında :D
17 Yorumla- +1 yıl
ahahah yok artık midemi bulandırdın kanka
ileilgili.org/.../kuzu_hakkindaresim2.jpg - +1 yıl
kuzu işte sana bakmış öyle dedin diye :D :D
- +1 yıl
Sende deme öyle pis şeyler kanka ya :D :D
- +1 yıl
ahahah pislik o kadında ya ıyhhhh :D :D
+1 yılEvet. Çok yedim, en çok portakallıyı seviyordum kanka.
11 Yorumla- +1 yıl
Bende limonlu ekşi ekşi
- Aile & Toplum konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılunutursam kanım kurusun (yaşlılık sebebiyle unutmak hariç)
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen aynen sanırım her yıllarda varmış
+1 yılbizim siteye ilk getirenler ablamla ben olmuşuzdur. Çok severdik yemeyi.
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen ama anneler kızardı sağlıksız diye
+1 yılIlkokulda hemen bahçenin karşısında bakkal vardı. Arkadaşımla her teneffüs bakkala seslenip isterdik. Yemekten bıkmazdık. Güzel günlerdi.
14 Yorumla- +1 yıl
aynen güzel günlerdi bizde 10 kuruştu
- +1 yıl
Bizde de öyleydi aynen 10 kuruş tadı güzeldi şimdi olsa sa yine yerdik :)
- +1 yıl
aynen olsa da yesek keşke :)
- +1 yıl
Keşke:)
+1 yılBayılırım :o burda bir bakkal hala satıyordu ama kapandı
13 Yorumla- +1 yıl
neden ya gıcık biri şikayet mi ertti :(
- +1 yıl
Bilmem zaten ben gitmeyi birakmistim yanlislikla sahte para verip rezil oldum diye daha gitmedim 5 gün sonra öğrendim kapanmis :D
- +1 yıl
ahaahah ya :D :D
Ben hala meybuz yiyom zaten yaninda soğan kirilmis soguk tuzlu ayranin yaninda yenilen kuru fasulye
11 Yorumla- +1 yıl
hımmm güzel :D
- Aile & Toplum konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yıl50 kurustu bizde 1 liraya 20 tane alip tek seferde yedigimi bilirim 😀
15 Yorumla- +1 yıl
Ahahh ya bizde 10 kuruştu işte tanesi :) :)
- +1 yıl
Kaziklamislar sizi 😀
- +1 yıl
ahahah ya bilmiyorum yıl 2003 falan olması lazım :D
- +1 yıl
Sen gec tanismissin o zaman bunlarla 😀
- +1 yıl
ahaha ya öyle para vermezdim ama
Ben çubuklu olan meyveli buzları seviyordum 50 kuruşa satılıodu. d
11 Yorumla- +1 yıl
Bu poşetli poşetiyle emerdin o dondurmaya kaçıyor biraz :D
+1 yılAyy nasıl unutulur bunlar
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel günlerdi
+1 yılTabiyki onun yeri ayridir 😇
13 Yorumla- +1 yıl
Kesinlikle meyveli buz dondurmadan iyi :)
- +1 yıl
Evet ☺
- +1 yıl
:) :)
+1 yılHem ucuz hem lezzetliydi. Aşkımdı benim <3
11 Yorumla- +1 yıl
100 bindi daha ne olsun :)
Bizim burada bardakta satılırdı genelde.
13 Yorumla- +1 yıl
O karlama gibi o biraz daha ayrı aslı budur ama
- +1 yıl
Bunun yeri ayrı o da yenir kaşıkla :)
+1 yılHatirlamam mi cok guzeldi :D
11 Yorumla- +1 yıl
hatırladığına sevindim
+1 yılÇok yerdim çok güzeldi :D
12 Yorumla- +1 yıl
aynen olsa da yesen :D :D
- +1 yıl
Aynn ya 😊
+1 yılŞu an halen var piyasada. Çocukken çok yedik...
11 Yorumla- +1 yıl
pek göremedim görsem alırım da sanırım ara marketlerde var hiç denk gelmedi
Aile & Toplum konusunda 559 cevap paylaştı. Evet çok yedim şimdi bulsam yine yerim
12 Yorumla- +1 yıl
keşke olsa da yesek
+1 yılOkul yillarimizin vazgecilmeziydi
11 Yorumla- +1 yıl
kesinlikle
Aile & Toplum konusunda 419 cevap paylaştı. Hala var ben hala alıyorim.
13 Yorumla- +1 yıl
hımmm bizim broda yok galiba
- +1 yıl
yok satmıyorlar olsa alırım cidden
Unutulur mu o lezzet 😊
11 Yorumla- +1 yıl
Unutulmaz bence de :)
Yedirmezdi annem zararlı diye
16 Yorumla- +1 yıl
Şaşırmadım :(
- +1 yıl
ha anladım senin de yediğin bir şeyi bulacağım bu sitede umarım
- +1 yıl
inşallah umutluyum
+1 yılBizim orda vardı yiyordum hala
11 Yorumla- +1 yıl
Bize de gönder
+1 yılLimonluya bayılıyorum olsada yesem
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen bende limonluğa aşığım <3
- Aile & Toplum konusunda 5,4b cevap paylaştı.
+1 yılSeverdim bunu olsa yemem
15 Yorumla- +1 yıl
anladım bıktın yani
- +1 yıl
Yok sağlıksız :)
- +1 yıl
Evet sağlıklı olsa tadı güzel olmazdı ama :)
- +1 yıl
bildiğin boya bu ya :))
- +1 yıl
Gıda boyası tatlandırıco :)
+1 yılHalende satılıyo galiba
13 Yorumla- +1 yıl
Ben hiç bulamadım sanırım küçük marketlerde var
- +1 yıl
Olabilir
- +1 yıl
ama bilgi için teşekkür edeeim
+1 yılÇok yedim küçükken 😄
13 Yorumla- +1 yıl
şimdi bulsan yer misin
- +1 yıl
Yerim 😄
- +1 yıl
bulursan kaçırma
Yerim ama bakıcım izin vermiyor
14 Yorumla- +1 yıl
Bakıcın yaş 24 değil mi
- +1 yıl
Ha peki o zaman
+1 yılŞimdi eskisi kadar tat vermiyor :D
13 Yorumla- +1 yıl
olsa yersinde yok ki
- +1 yıl
Var bizim burdaki bakkalda kardeşim alıyor arada
- +1 yıl
ne güzel şanslısınız
Hatırlamam mı 😊
12 Yorumla- +1 yıl
Yer miydin
ucuzdu da...
11 Yorumla- +1 yıl
aynen yemesi iyiydi cidden
Gizli Üye(30-35)+1 yılmeybuzu hatırlıyorum ama hiç yemedim...
12 Yorumla- +1 yıl
sanırım fırsaytın olmadı
Cevap sahibi+1 yılevet.
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılKolalı favorimdi :)
11 Yorumla- +1 yıl
benimde limonlu
+1 yılSevmem
11 Yorumla- +1 yıl
peki bakalım :)
Severdim olsa yerim
11 Yorumla- +1 yıl
keşke olsa hepimiz yeriz
+1 yılEy gidi günler ey
11 Yorumla- +1 yıl
Güzel zamanlardı
+1 yılCanım çekti
11 Yorumla- +1 yıl
benimde :(
- Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılIlk defa gordum.
11 Yorumla- +1 yıl
enteresan
olsa yerdık
11 Yorumla- +1 yıl
aynen olsa iyi giderdi şimdi
Ohaaa en sevdiğim 😀
13 Yorumla- +1 yıl
olsa kaç tane yersin
- +1 yıl
o kadarı hasta yapar
Çokzeldi ya❤😂
11 Yorumla- +1 yıl
Olsa da yesek :)
+1 yılOlsa hayır demem :)
11 Yorumla- +1 yıl
hımm peki
+1 yılYerimm😂
14 Yorumla- +1 yıl
keşke olsa :D :D
- +1 yıl
Olsaa
- +1 yıl
güzel olurdu
- +1 yıl
Olurduu
Olsa da yesek
11 Yorumla- +1 yıl
Aynen
Yiyince başım ağrıyo
15 Yorumla- +1 yıl
Sanırım dişlerinde çürük var ya da hasas
- +1 yıl
dişlerle alakalı değil mi baş ağrısı genelde dişi hassas olan yedi mi diş ağrısı başa vuruyor o manada dedim
- +1 yıl
Oda enteresan
+1 yılHatırlıyorum 😊
14 Yorumla- +1 yıl
yedin mi hiç :)
- +1 yıl
Yedim tabiki 😂
- +1 yıl
Afiyet olsun
- +1 yıl
Sağol 😊
+1 yılyemem
13 Yorumla- +1 yıl
hımm sizin zamanınızda yoktu soğru :)
- +1 yıl
yoo var
- +1 yıl
hımmm peki :)
Evet ya
13 Yorumla- +1 yıl
olsa yersin yani :)
- +1 yıl
afiyet olsun evde yap olmazsa
+1 yılSeverdim olsa yerim.
11 Yorumla- +1 yıl
Olsa iyi olurdu cidden
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
En İyi Cevaplar