Ailem bana kötü davranıp, beddua edip sürekli küfür ediyorlar. Kendi kendilerine de kavga edip duruyorlar. Babam annemi aldatıyo. Tam bir insanlıktan yoksun benim ailem. Kız kardeşim benm okumamı çekemeyip sürekli iftira atıyor ailemin yanında. Herşeyimi açıkladım ama yoruldum. Kpss ye hazırlanıyorum bıktım ama bu evde bişeye çalışamadım. Gidecek kimsem yok. Param yoktu. Geçmiş aylarda ücretli öğretmenlik yaptım ama bitti para. Sınav bitsin hemen işe girip çalışcam. Geçen yıl sınava çalışmayıp özel ders verip evin geçimini sağladım. kimseye yük olmayıp para kazanıp yardımcı olayım istedim. Evi yeniledim. Borçlara yardım ettim. Kendi geleceğimden oldum. Ama yine Ben nankör oldum. Bana yaptıklarını Ben yapmışım gibi söylüyolar. Ben atanamamış bir matematik öğretmeniyim. Babam ve kız kardeşim hep atanamazsın inş diye beddua ederler. Bunlar yetmiyor gibi sağlığımdan da oldım. Hayatta hiç bir amacım kalmadı. Az önce ölmeyi denedim olmadı. Şarj aleti kablosı koptu. Kimseye derdimi anlatamıyorım. Her gece ağlayarak yatmaktan bıktım. Anlamamak için direndiler. Gün geçtikçe kilo veriyorum. Hayattan soğudum, insan içine çıkamıyorum. Keşke ölsem de yük olmasam kimseye. şu an ağlamaktan zor yazdım. nolur akıl verin
Cevabın nedir?
Cevapla
Bende intihari 2 ay once dusundum hatta benim evin yaninda 17 katli inşaat vardi onun tepesine ciktim son anda vaz gectim iyikide gecmisim, bilmiyorum allaha inaniyormusun ben cok dini butun olmasamda muslumanim ve inancim tam intihat edersek cennet yolu kapaniyor biliyorsun demi, benimde intihat sebebim dis gorunusum yakisikli biri degilim hatta cirkin sayilirim lise mezunuyum okumadimda ailemde bir ben okumadim kuzenler doktor eczaci falan teyzelerim prof falan, ne param var ne bir beni seven var yani olsem bir tek annem aglar oda bir zamandan sonra alisir ama öbur dunyamizi berbat etmeyelim o yuzden vazgectim, Şu an bir dusunsene benim durumum senden daha kotu degil mi, ileride seni seven biri cikar ya da sevgilin varsa evlenir guzel bir yuva kurarsin istemiyorsanda ailenle konusmazsin ama yapma cok pisman olursun intihar etme ne olursa olsun yasamaliyiz ben cirkinim diye uzulurken sokakta tekerlekli sandalyeyle giden bir genc gordum halime sukur ettim yani demem o ki beterin beteri var ban ne guzel okumussun bir gun isini eline alir ev kurar gidersin sabirli ol
36 Yorumla
Soran+1 yılInş kardeşim. Ama o hayattan gitmek isteme düşüncesi o Kadar ağır basıyo ki. Hiç bişi düşünemez oluyorsun. Benm kaçıncı denemem. Ben bu dünyada iyi şeyler yapamayıp kısıtlanıp hor görülüyorsam elimden gelenleri de yaptıysam ölmekten başka çarem olmuyor.
- +1 yıl
Ya bak yemin ediyorum senin yazdiklarinin aynisini bende dusunuyorum yapacak baska biseyim kalmadi bende tek care intihar diyorum ama olmuyor yinede sende bosver bak ogretmenmisain hemde bu sene atanabilirsin buyuk bir ihtimalle 60 bin kisiyi cikardilar ya dogu ogretmendi, al sana bir umut, sen benden kat kat iyi durumdasin hic oyle duaunme hangi ildesin bilmiyorum ama calisma imkanin varsa atanana kadar gir calir ayri bir eve cik bende ayri eve cikmaya calisiyorumda ben beceremiyorum sen yaparsin ama
Soran+1 yılSınavın bittiği gün iş için görüşmeye gidicem. Araştırdım. Eğer şimdi çalışırsam sınava çalışamam çünkü yaşadım 2 sini birden kaldıramıyor bünyem. Atama şubatta olacakmış. O zamana Kadar çalışıp kendi ayaklarımın üstünde durmak için uğraşıcam. Üniversite okurken de çalıştım. Mezun olunca da çalıştım. Çünkü bana Benden başka yardım eden yoktu. Zorluklarla yaşadım. Yaşıyorum. Sadece iyice bunalıma girdim ve kaldıramıyorım uğradığım haksızlıkları, nankörlükleri.
Soran+1 yılYengeç burcu. ama hayattan bütün bağını koparmak istersin ama birilerine verdiğin sözler aklına gelir veya işin rast gitmeyip intihar edemezsin. Çok çıkmazdayım
En İyi Cevaplar
Sakin ol. Nasıl bir hayatın olsun istiyosun ona karar ver önce, sonra bunlara göre yol haritası/öneri sunarız. Eğer ailen bu kadar berbatsa boşver ayrı kal onlardan, hiç görüşme. Aile olmadan da mutlu olunur
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet ailem için bu yaşıma Kadar uğraştım. Tek amacım okuyup onlara iyi bir evlat olmaktı. Onlar beni istemedi onlar gibi düşünmediğimden. çünkü Ben haksızlığa gelemem, torpilleri kabul etmedim. Küfür etmedim. Etmemeleri için uyardım. Annemi aldattığını öğrenince ve ortaya çıkarınca o... Oldım. Ama kimse yanımda olmadı. Ben hep iyi olmak mutlu bir aile olmak için uğraştım Neler çektim. Yıllarca çalıştım ama yaranamadım. Bu Son tokat oldu bana. Buraya yazmadan önce yine şiddet gördüm babamdan her zaman ki gibi. En çok canımı acıtan Dayak değil de Ben onların iyiliğini isteyip akraba yanlarında iyi göstermeye çalıştıkça onlar beni anlamayıp beni kötüleyip dövdüler. Yoruldım sadece hayattan. Ne iştah kaldı ne gözyaşı.
ya sacmalama ne yuk olmasi. ailen bildigin sigir surusu.. iclerindeki tek kendini gelistiren normal de sensin. kambur olan onlar sen degilsin yani, bu konuda rahat ol.
iyi ki kopmus kablo. daha ogretmen olacaksin asik olacaksin anne olacaksin. hayat o kadar guzel ki, secemedigin zorunlu hayat surdurdugun adina aile denen o insanlardan ibaret degil bu hayat.
birak onlari. insan yerine bile koyma. hepsini hasta kabul et. hasta kabul edersen takmazsin da hasta cunku der gecersin.
bir sure sabret. sonra atandiginda veya is buldugunda birak hayat seni gidecegin yere gotursun ozaman.. siginma evleri nasildir bilmiyorum arastir. eger simdiki evinden daha iyilerse elbette git, neden olmasin.
ama sakin ölumü dusunme sen bu hayatta mutlaka birilerine lazimsin.11 Yorumla
Soran+1 yılIyice ağlattınız. Teşekkür ederim beni anlayan biri Daha çıktı. Sevdiğim var, merhametli, duyarlı yetiştirmek istediğim nesiller var. Çok öğrencim var ve şimdiye Kadar hep iyiydik beni annesi yerine koyanda oldu. Beni ailem dışında herkes sever sayarken neden ailem böyle davranıyo anlamıyorum. Kendimi ilaçlara verdim. Yakın zamanda kanser olduğumu öğrendim. Içinde bulunduğum durum o Kadar Değişik ki bir an önce ya Ben kurtulucam ya da onlar Benden
+1 yılÖncelikle sevgili dostum ben küçükken annem beni dövermiş içip içip babam da annemi aldatır eve gelmezmiş ama Allah bir kapıyı kapar bir kapıyı açar şu an yaşadıkların çok zor farkındayım acı çekiyorsun ancak her şey düzelecek söz veriyorum bir sorun belki de yeni bir hayatın başlangıcıdır ailenin bu tutarsız davranışı karşısında elinden gelenin en iyisini yap ve gülümse acılar ölmeye çalıştıkça güçlenir sen güçlüsün allah kimseye kaldıramayacağı derdi vermez ama şimdi pes etmek yakışmaz sana bir gün her şey güzel olacak hepimiz için
32 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim kardeşim, direniyorım. Direndikçe artıyo acılarım. Ne zamana Kadar dayancam bilmiyorum. Ben beni övsünler sürekli sevsinler de istemiyorum artık. Sadece atılan iftiralardan bıktım. Yapmadığım bişiyi yapmışım gibi söylüyolar ya en çok da o acıtıyor
- +1 yıl
Her şey geçecek ve pişman olacaklar allah hep bizim yanımızda güzelim asla pes etme o seni seviyor
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
13
Cevap
22Cevap
+1 yılUzun bir şekilde yazı yazıp akıl vermek haddime olmasada vermek isterdim ama sana söyleyebileceğim kısa ve öz söz şudur.
Allah dert değil derman verir Allaha sığın sana Yaradandsn başkası yardım edemez Allah yar ve yardımcın olsun ve isyan etmek ne kötü bir günah. Canına kıymakta ne demek oluyor anlayamıyorum. Bu konudada uzatamayacagım neyse.01 Yorumla
Soran+1 yılBu dertlerimin ne zaman biteceğini Merak ediyorum. Rabbim sonumu Hayır etsin ama Ben çok yoruldum. Herşeyi içime atmaktan kanser olmuşum yakın zamanda öğrendim.
Sarj alet kablosu tabi kopar çamasir ipi daha dogru olurdu 😅
Espiri bir yana para topla eve gec gitme odanda hep bulun isine gucune bak hic bulasma ailene küs kal ama evet git gel sonra daha iyi is bul ve hemen tasin bir baska kiz arkadasla! Eger siddet varsa acil kadin siginma evine gidebilirsin. Allah kimseyi Zor durumda birakmasin02 Yorumla
Soran+1 yılEvet şiddet var. kadın sığınma evine gideyim. Kabul ederlerse. Sevdiğim var ama o da ailesiyle yaşıyor. Ona Belli etmemeye çalıştm. Fakat seziyor. Nikah kıyıp yanımda yaşa diyor. Ben sığıntı gibi yaşamak istemiyorum. Sınav bitsin başka ile gidip çalışmam lazm. Bana dua edin
- +1 yıl
Dua ederim dualarim kabul oluyor genelde ☺️ bence siginma evine git orda kal kendini toparla sonra kimse laf etmesin kocaya kacti diye bide onlarin agiz kokusunu dedikodusunu duyma çekme canim sonra yavas yavas sevdiginle evlenirsiniz ama once kendi ayaklar ustune dur kimseye guvenme
yapmayın şunu intihar etmek ney? bak git bir iş bul yarın o işte çalış 1 ay'a kadar kendi evine çık sonra kpssye çalısmaya başla iş derken Dershaneler olur özel ders olur özel okullar olur aklına ne gelirse olmadı bir garsonluğa filan ya da kasiyerliğe gir verdiğin hayata değmez 2 gün 1 hafta 1 ay belki üzülürler sonra unutulursun bunun yerine öğrencilerine 2-3 sene sonrada olsa bişiler öğret ve unutulma bence
02 Yorumla
Soran+1 yılKpss alan sınavı 20 ağustos ta. ben 39 kiloyum çok güçlü olmadığım için hem çalışıp hem sınava çalışamadım bu dönem denedim. Daha beter hastalandım. Sınava Kadar kalacak yer bulup. Sınava odaklanıp sonra iş bulcam. Atanınca en az 1 öğrenci okutmak istemiştim hep. Ben zorluklarla okudım bari birini kurtarmak istedim.
- +1 yıl
aslında kpss filan çok önemli değil matematik hocaları zaten Özel dersten kırıyor parayı 30 bin tl kazanan matematikçiler var tabi bunun içinde isim yapman lazım isim içinde bir okulda çalısman lazım özel/devlet farketmez sadece işini iyi yap yeter bu sene sınav olmazsa olmasın 2 sene sonra tekrar girersin ama bir iş bul oradan ayrıl 1 ay içinde senin yaşın 23 vardır 39 kiloyum diyorsun kendine zarar verme ben 12. sınıfım bizim sınıfta bile en zayıf kız 45 kiloydu yapma etme kendine başkalarının hayatında fark yaratabilirsin ileride
+1 yılSabretmelisin bu durumda her zaman surmuyor bu sekilde elbet bir kapi acilacaktir sanada umidini yitirme ve bilki umitsizlik seytandan gelir sabir ile Allaha sigin ve tovbe et canina kiyma sigin ki yollari. Genislesin ve sanada acar tipki bana acildigi gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim içime su serpen yorumunuz için. burada aktif değilim ama tanımadığım insanlardan medet umacak noktaya Geldim.
- +1 yıl
Sorun yok sadece gulumse onlara karsi umursamaz olcnefes al hayattasin ve degerlisin
+1 yılYerleşirsin tabiki ailen sana zindan olmuş ama bide Allah var onu düşün geçici dertler yüzünden canından olmaya değer mi hiç bırakır gidersin kendi hayatını kurarsın kendini böyle tehlikelere atma
10 Yorumla
+1 yılAh guzel ablam etme eyleme nolur canina yazik intihar eden cehenneme gider pisman olursun. o serefsiz ailen icin degmez bu gunaha. iyi kalpli bir adam bul seni gercekten hak edebilecek birisini v evlen git onunla derim eger bu olmazsa kadin siginma evine gec ama intihari unut
00 Yorumla“Her şey üstüne gelip, seni dayanamayacağın bir noktaya getirdiğinde, sakın vazgeçme! Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir.” /Mevlana/
10 Yorumla
+1 yılİntihar etmek çare değil, yaşamak gerçekten çok güzel sen sadece buna inan ve Allah'a sığın.
Kimseyi dinleme ve kendini de ezdirme sen sustukça onlar daha çok üstüne gelirler.
Çalış ve yapabiliyorsan ayrı eve başka bir şehre taşın ve onlardan uzaklaş ama önce kendine garantiye al ve çalış.
Allah yardımcın olsun.02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim, bu planlarımı sınavdan sonraya bırakıyorum. Dua edin bana. Her hangi biriryim ama iyi bir dileğe bile ihtiyacım var
- +1 yıl
Umarım her şey diledigin gibi olur.
Kaç yaşına gelmişsin aileni bırakıp ayrı eve çıkmak hiç aklına gelmiyor mu? Kendi hayatından vazgeçecek kadar cesursan neden ailene posta koyamıyacak kadar korkak davranıyorsun?
03 Yorumla
Soran+1 yılKarşı çıktm kaç defa. Kaç kere dışarda sabahladım. Dedemgile gittim ama kimseye yük olmamak için geri döndüm. Şu sınavın bitmesini bekliyorım. Her işi yaparım yeterki kurtulayım bu evden
Soran+1 yılAyrıca çok düşündüm tabi ama kazandığım tüm paraları ev geçimi için harcadım. Sınavdan sonra çalışıp başka şehire gitmem lazım
evi terktek hatta şehiri. kendi ayaklarının ustunde duruyosun zaten rahat edersin. boş yere endişe yapma çık o evden. numarini değiştir herseyi bırak yeni bir hayata başla.
02 Yorumla
Soran+1 yılSınavdan sonra yapıcam Onu. Çünkü sınavım bu şehirde. Param yok ki hemen başka şehirler arası yolculuk yapaym. Ama teşekkür ederim fikriniz için
Şarj aleti kablosı koptu. kardes neler yasamıssın sen ya şarj aletiyle intihar etmek nedir üçlü kablosuyla dene bide bakalım olucakmı
11 Yorumla
Soran+1 yılKeşke sizin gibi olabilsem
+1 yılPsikolojik yardim almani tavsiye ederim belki sen abartiyosun belkide haklisin ama ne olursa olsun intihar girisimi psikolojik bir sorun
03 Yorumla
Soran+1 yılAldım. Antidepresan ilaçlar beni mahvetti. bünyeme ağır gelmiş. Ve beni çook hissiz yapmıştı. Sürekli uyutup durdu. Her şehit haberinde gözyaşımı tutamayan Ben, sokaktaki kedileri kötü hallerine üzülüp uğraşan Ben. O ilaçtan sonra vurdumduymaz, hissiz, acımasız sinirli biri oldım. Ben kendime gelmedim o ilaçlar yüzünden. Kendim olmaktan çıktım.
- +1 yıl
Psikologtan bahsettigim sey psikiyatr ilaclari degildi
Soran+1 yılDevletin psikologları dinlemeden psikiyatr à gönderiyor. Param olsa zaten dr à gitmekten önce evden kaçıcam
- Aile & Toplum konusunda 355 cevap paylaştı.
+1 yılIlk once oldugun durumu kabullenmesini ogren, ne yapmak istiyorsun amac koy kendine ve ona odaklan sadece, guclu ol olmek felan gucsuzlerin isin, aklini topla
02 Yorumla
Soran+1 yılEn çok da okutmak istediğim çocuğu düşündüm. Olmadı, kurtulamadım hayattan. Ben kendim için yaşamayı unuttum. Bari birilerine yardımım dokınsun istedim hep. Yaşadıklarım bu yazdıklarım değil. elim titriyor kendimde değilim. Ama çok çaresizim.
- +1 yıl
oldugun durumu kabullen diye bosuna demiyoruz, ellerin de titrer baska yerinde, yanii sana aklina ilk once mukayit old diyorum, rahat ol sonra dusunursun ama sakin ol bir ya allah allah!!!
+1 yılşarj aleti kablosunu üreten firmayı mahkemeye ver. amerikada bir kadın kendisini astığı sırada çamaşır ipinin kopması sonucu ölememiş ve ip firmasını mahkemeye verdiğinde ise tazminat almış. bir denemekten zarar çıkmaz...
00 Yorumla
+1 yılben senin ailennin lan nasıl bir aile o sen evlatlarısın onların nasıl kıyıyolar sana onlar insanmı ben onların gelmişini geçmişini git o evden bacım git bir . ağresini bul polisi ara istersen ama git o evden
02 Yorumla
Soran+1 yılbir yandan korkuyorum polis ailemi ifadeye alıp yalanlarla beni geri eve gönderir diye. Insanlara güvenim de bitti
- +1 yıl
bişe yapamazlar korkma
+1 yılbir darbede şarj aleti firmasından yemişin. Boşver metal ve rock müzik dinle ilaç gibi gelir bütün isyanını kusarsın.
00 Yorumlaakrabandami yok?
birini bul evlen cabuk kurtul oradan01 Yorumla
Soran+1 yılDedemgil var ama onlara da yük olmak istemiyorum. Paramız olsa eveleneceğim biri var ama ona da yük olmak istemiyorum. Insanlardan korkar oldum. Evlenmekten de kaçar oldum. O Kadar Değişik bir ruh halimdeyim ki
+1 yılSimdi oncelikle bir saki ol sana bir mujdem var. Gozyaslarini sil. 20 bin ogretmen atanacakmis biliyor musun?
02 Yorumla
Soran+1 yıl460 bin atama bekleyen öğretmen var. Ve çok branş var. Sadece matematik almıyorlar. Ben umudumı yitirdim ama atanırsam en çok da kimseye muhtaç yaşamayağım için, hayalimi gerçekleştirebileceğim için sevincem. Benim ruhum öldü. Sadece bedenm yaşıyor. O da çürüdü zaten
- +1 yıl
Yeminle sorunu okurken keske bu kizla tanissam. Butun yaralarini sarsam, sevsem, korusam kollasam diye dusundum. Ama hayat iste sen ve benim gibiler denk gelmez ki..
+1 yılBağır onlara. Madem sana böyle davranıyorlar... Oturt bir yere konuş.
00 Yorumla
+1 yılŞarj aleti kablosuyla kedi assan yine kopar, şarj aleti nedir ya :D
00 Yorumla
+1 yılÇalışıp para kazanıp ayrı eve çıkmayı dene. Intihar edecek kadar zayıf olmadığına inanıyorum.
02 Yorumla
Soran+1 yılÖyle bir an geliyor ki yaşama isteeğin kalmıyor. Gözyaşların istemsiz akıyor. Daha çok acı çekmeden kurtulmak istiyosun. Iftira atılmasından, ezilmesinden bıkmışsındır. Hayattaki bütün enerjini tükettirirler. Ben anlatamıyorım şuanki ruh halimi
- +1 yıl
Anlatamadım bazen kelimelerle. O durumları tahmin edebiliyorum. Gücünün bittiğini hissettiğini. Ama o anlarda ileride seni güzel bir hayatın beklediğini bil ve güçlü dur. Çalış ve eninde sonunda kendi ayaklarının üzerinde dur. Özel okula git mesela. Hangi şehirden bölmesinde. Olmazsa para kazanıp kurtul. Ama intihar diye bir şey yok.
+1 yılBacım seninkide hayat değil adeta yaprak dökümü allah sabır versin
00 Yorumla
+1 yılBence evden gidip kendi hayatini kendi ellerinle kurup yasayabilirsin o yaştasın.
00 Yorumla
+1 yıltüm bunlar olurken sen de rahatça internette takılabiliyorsun he? bravo karşiim
02 Yorumla
Soran+1 yılTelefondan girdim. Herks uyudu. Kimseyi arayıp rahatsız edemezdim. Içimi dökmek istedim. Bu şehirde çok yakın arkadaşım yok ki. Hep il dışındalr. Beni anlayn, bana ufak bir önersi olan insanlar görmek istedim. Ruh halim çok kötü. Kendimde değilim. Bunları nasıl yazdığımı bilmiyosunuz. ekrana düşen gözyaşlarımı temzileyip yazmaya çalıştığımı da anlamazsınız. Sadece küçük bir rahatlatıcı fikir verseydiniz. Neyse Ben alışığım yanlış anlaşılmaya. Acı çekmeye
- +1 yıl
gece gece depresyona girdim beh
Gizli Üye(25-29)+1 yılAynı durumdayım. Kaçacak bir yerim olsa da kaçsam diyorum hep. İntiharı ben de düşündüm ama Cehennemi göze alamadım
00 YorumlaŞehir değiştir, uzaklaş, çok pişman olursun, onlar hep geriletir seni.
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 8b cevap paylaştı.
+1 yılSarj aleti kablosu oldurmez
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılhayat zor, sabretmek lazım. işe gir evden uzaklaş.
00 Yorumla Hem de öğretmensin
Hem de matematik00 YorumlaDikkat et sığınma evi sana yerleşmesin
00 Yorumla
+1 yılBirkaç gün hastaneleri gez.
00 Yorumlaaryıl o evden bence tek çaren bu :(
00 Yorumla
+1 yılEvlen
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkablo kopar tabii , kafana sık -tamamen şakadır -
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yıldini yönün nasıl?
04 Yorumla
Soran+1 yılAllaha inanıyorum
- +1 yıl
ben bir özel bir dua yapıyorum daha doğrusu kendim zikir yapıyorum evde banada birisi söylemişti o gün bugündür hayatım değişti ve değişmeyede davam ediyor? Kötü kişiler birer birer etrafımdan uzaklaştırıldı Allah tarafından, düşmanlarıma bile iyi düşünüyorum, kötü huylarım yavaş yavaş değişiyo ve daha bir sürü şey. Bu Veysel Karane Zikri, istiyorsan sayfasını veririm, zaten bu zikir herkese nasip olmuyormuş bana veren kadın öyle demişti ve hayatının sonuna kadar yap demişti ben de devamlı yapıyorum namaz gibi, Allah korumasına alıyo seni.
Soran+1 yılEvet istiyorum. Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim
Devamını Gör(20)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Intihar ettim olmadı kablo koptu... o Kadar bıktım ki hayattan. kadın sığınma evine yerleşebilir miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar