Intihar ettim olmadı kablo koptu... o Kadar bıktım ki hayattan. kadın sığınma evine yerleşebilir miyim?

Ailem bana kötü davranıp, beddua edip sürekli küfür ediyorlar. Kendi kendilerine de kavga edip duruyorlar. Babam annemi aldatıyo. Tam bir insanlıktan yoksun benim ailem. Kız kardeşim benm okumamı çekemeyip sürekli iftira atıyor ailemin yanında. Herşeyimi açıkladım ama yoruldum. Kpss ye hazırlanıyorum bıktım ama bu evde bişeye çalışamadım. Gidecek kimsem yok. Param yoktu. Geçmiş aylarda ücretli öğretmenlik yaptım ama bitti para. Sınav bitsin hemen işe girip çalışcam. Geçen yıl sınava çalışmayıp özel ders verip evin geçimini sağladım. kimseye yük olmayıp para kazanıp yardımcı olayım istedim. Evi yeniledim. Borçlara yardım ettim. Kendi geleceğimden oldum. Ama yine Ben nankör oldum. Bana yaptıklarını Ben yapmışım gibi söylüyolar. Ben atanamamış bir matematik öğretmeniyim. Babam ve kız kardeşim hep atanamazsın inş diye beddua ederler. Bunlar yetmiyor gibi sağlığımdan da oldım. Hayatta hiç bir amacım kalmadı. Az önce ölmeyi denedim olmadı. Şarj aleti kablosı koptu. Kimseye derdimi anlatamıyorım. Her gece ağlayarak yatmaktan bıktım. Anlamamak için direndiler. Gün geçtikçe kilo veriyorum. Hayattan soğudum, insan içine çıkamıyorum. Keşke ölsem de yük olmasam kimseye. şu an ağlamaktan zor yazdım. nolur akıl verin
Intihar ettim olmadı kablo koptu... o Kadar bıktım ki hayattan. kadın sığınma evine yerleşebilir miyim?
Cevapla