Eski telefon kullanan var mı? Nokia tuşlu telefon falan?

Arkadaşlar ben bir kaç yıldır akıllı telefon kullanıyodum ama artık çok saçma gelmeye başladı ve nokianın eski tuşlu telefonunu kullanmaya başladım bir 6 ay falan oldu. arama ve mesaj benim için yeterli çünkü. ama toplumda saçma bir bakış açısı var. ıyy fakir gözüyle bakıyolar bana. oysa ki durumum kötü değil. neden insanlar kendi gibi olmayanlarla dalga geçiyo anlamıyorum
Eski telefon kullanan var mı? Nokia tuşlu telefon falan?
Cevapla