BU FİKRE NE DERSİNİZ BİRGÜN GERÇEKLEŞİR Mİ?

şu dünyaya bakıyorum da her yar savaş terör kaos. dünyayı erkekler yönettiği için böyle olduğunu düşünüyorum eğer dünyaya kadınlar hakim olursa huzur ve barış sağlanır bence, erkeklerin hiç söz hakkı olmamalı, kadınlar şiddeti bitirebilirler ben şahsen köle ruhlu bir erkek olduğum için sevgililerim üzerimde hakimiyet kurdular ve gördüm ki erkek itaat edince kadın hem mutlu oluyor hem mutluluk veriyor bunun örnekleri dünyada var mesela çek cumhuriyetinde OWK diye bir yer var özerk bir bölge ve orada tüm erkekler köle kadınlar hakim, isterlerse erkekleri başka kadınlara satabiliyorlar ama orada sürekli huzur var netten araştırdım fotoları inanılmaz ayrıca çin de mosuolar diye bir kabile var orada da kadınlar hakim ve yine huzur var erkekler kadınlara itaat etmek zorunda böylece şiddetin önüne geçiliyor umuyorum bir gün evlenirsem karımın hakimiyetinde olurum
süper fikir
saçma buluyorum
sahibeni bul ve iyi bir köle ol :)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
evet görüşler gelsin bakalım kim ne düşünüyor
BU FİKRE NE DERSİNİZ BİRGÜN GERÇEKLEŞİR Mİ?
Cevapla