Bildiğin bizden bıkmışlar. Geçen GAG'da Türkler hakkında ne düşünüyorsunuz diye sordum. Adamın biri 'bizim bu sitedeki tek işimiz Türkler hakkında konuşmak' dedi. Başka biri "Neden her gün bu soru soruluyor" dedi. Bir başkası da "Türklerden başka konumuz yok"dedi. Peki o sitenin telif hakları Türklerin mi?
Sonra interpalste maşallah yabancıymış gibi takılan bir dolu Türk var. Oha dedim cidden. Fake fake dolaşıyorlar. Sonra bir çok ülke Türkiye'yi engellemiş. Neden böyle çılgınız biz yaa? :D
Sonra interpalste maşallah yabancıymış gibi takılan bir dolu Türk var. Oha dedim cidden. Fake fake dolaşıyorlar. Sonra bir çok ülke Türkiye'yi engellemiş. Neden böyle çılgınız biz yaa? :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar