İnsanları dış görünüşüyle yargılar mısınız / yargılayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

İnsanları dış görünüşüyle yargılar mısınız / yargılayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?

Ben nefret ediyorum hatta iğreniyorum.. Çok şükür daha kimseyi yüzü, boyu, güzelliği ile yargılamadım. Ya siz?
İnsanları dış görünüşüyle yargılar mısınız / yargılayan insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla