
Ben nefret ediyorum hatta iğreniyorum.. Çok şükür daha kimseyi yüzü, boyu, güzelliği ile yargılamadım. Ya siz?

Bu istesen de istemesen de yaptığın bişey ama buna göre davranıp davranmamak önemli olan. Ne şanslıyım ki bunun hiç bir öneminin olmadığını bana hareketleriyle gösteren bir babam var. İnsanların içindeki güzelliğe ulaşmak o kadar kolay bir şey değil. Çok güzel giyinenin de, kötü giyinenin de yargılandığı bir ortamdayız. Yani ne yaparsan yap birileri yargılayacak. Ben yapmıyorum, kimsede yapmasın artık. Özgüvensizlik kokan hareketler
bir insanı dış görünüşüyle yargılamamız için kusursuz olmamız gerek ne yazıkki her insanda bir kusur olduğuna göre yersiz yargılamazlardır bunlar sadece ego tatminidir. Ve gerçekten mide bulandırıcı..
Ben biraz açık giyinenleri sevmiyorum ya, beni ilgilendirmez kimin ne giydirdiği ama yeri geliyorlar sosyal paylaşım sitesinden mesaj atıyorlar konuşmaya başlıyoruz falan resimlerine bakıyorum böyle orası burası açık resim görünce içimde kötü bir his oluyor istemiyorum sonra geri kafalı diyorlar tabi.
Kesinlikle öyle. Takmıyorum tabi ki ya, biliyorum kimsenin içini bilemeyiz para ve imanın kimde olduğu belli olmaz ama sinmiyor içimize işte.
yaradılanı severim yaradandan ötürü...
Cevap
48Cevap
Asla dış görünüşe göre yargılamam ! Kendim çok yargılandım yaklaşık 7 yıl önce geçirdiğim bir olay sonucu malesef doğal yüz güzelliğimi kaybettim keşke zamanda geri gidip o günü değiştirebilsem ahh ama napsam , bunu ne kadar istesem boş alıştım böyle yaşamaya yine buna da şükür etmeliyim aslında benden kötü neler var neler
merhaba ben ercan ben kilolu tipsz biriyim bu yüzden herkes benim dış görünüşümle dalga geçiyo ve ben butür itapları hiç sevmiyorum özellik sözüm meclisten dışarı kızlar karşılarındaki insanların hastalıklarıyla görünüşleriyle dalga geçmeyi çok seviyolar
aynen haklısın
Insanları diş gorunusleriyle yargılamak Bizim ne haddimize.. Herkes nefsimizden üstündür.. Ayrıca güzellik göreceli, gelip geçici, anlık bir kavramdır bir anda yok ta olur.. yüzü güzele kırk günde doyarmis İnsan lakin gönlü güzele kırk yılda doyamazmis.. k. bakmayın özür dileyerek söylüyorum kim onyargiyla yaklasiyorsa insanlara onyargilari g#tune girsin.. saygılar..
Hayır tabiiki de o da dünyaya bir Adriana lima olarak gelmek isterdi ki bir insanın gözlüklü, kilolu, burnun büyük olması ya da sivilceli olması onu çirkin yapmaz tam tersine onun güzelliğin bir parçası ve onu tanımlayan özelliğidir. Ama bir dönme gördüm mü de istemsiz şekilde biraz şey yapıyorum. Bilmiyorum.
Yargılamam dış görünüşe yargılayanlar önyargılı kişilerdir. Olaylara tek bir yönden bakarlar buda çok sakıncalıdır karşındaki kişinin duygularını düşünmezler çok yanlış
Kendi vasıfsız olan diğerinin vasıflı olmasını kaldıramıyor.
Sorunun kendinde olduğunu analmayan insanlar çözümü başkalarının huzurunu bozmakta bulurlar.
Birini dış görünüşüyle yargılayacak kadar basit biri olmadım hiç.
Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok
Nice elbiseler gördüm içinde insan yok!
dış görünüş dediğin eğer kıyafetse hayır yargılamıyorum ama bakışlarıysa evet yargılıyorum. Neden bana güzen vermeyen bir insanla konuşuyimki
Dış görünüş dediğin nedir Boşversene karekteri yerinde olsun adam gibi adam olsun her türlü arkadaş olurum o tür insanla
Doğru olmadığını bildiğim halde kimi zaman kendimi yargılar halde buluyorum. Özellikle yeni tanıştığım insanları.
Yargılasam bile onlarla çok iyi arkadaş oluyorum sonradan o kişi benim gözümde dünyanın en güzel insanı oluyor.
İnsanlar görüntüleriyle ağırlanır, fikirleriyle uğurlanırlar. İlk anda pozitif bir etkisi olsa da ilerleyen zamanlarda görüntü yeterli olmaz.
yargilamam ama keske yargilasaydim dedigim oluyor.
allahin tipsizine sans vermez hayatimi mahvetmesine sebep olmazdi bu durum.
Yok ayırmam guzel olsaydim yapardim belki çirkinlikten ölüyorum😄
tambenim kafadasın sen bu yüzden 20 senelik arkadaşımla küstüm tam 12 yıldır konuşmuyorum
Yargılamam. Yalnız kilo vermeden oturdugu yerde "yha erkekler bize bakmiyo" diyeni sevmem.
En nefret ettiğim şeydir yargılamak. Yargılayan insanlarda ilk önce kendine bir baksın sonra başkalarını.
kimseyi dis gorunusune gore yargilamadim zaten yargilamakta bana düsmez
Biz kimizki Yüce Allah'ın yarattığı bir kişiyi yargılıcaz Allah herkezi güzel yaratmıştır. benim burum yüzüme nazaran büyük ve şikayetçi değilim.
Asla bu çok aşağılık ve terbiyesizce bir şey bence..
Kimseyi elinde olmayan tercihleri yüzünden yargılamam
Yargılamam ama tipini düzeltmek elindeyse düzeltsin yani
Bende doğru bulmuyorum sonuçta oda insan, ve hisleri var...
bazen karakterin dış görünüşe yansıdığınıda unutmamak gerek
Görünüşe aldanmam
Görünüşte herkes insandır
Tuzla şeker gibi düşünün
Bende uyuz oluyorum. Kişi doğarkan dış görünüşünü kendi seçemiyor ne yazık ki.
saçlarım ve kilom hariç hepsi bende var :D ben yargılamam çünkü çok da yakışıklı değilim olsam da yargılamazdım yargılayanların da kendi bileceği iş
Yargilamam diyen yalan soyler hepomiz yargiliyoruz yanlis aslinda ama iste😕
yargılanmaması gerek ama maalesef ister istemez yapıyoruz bunu :(
Basiti insanlar yapar bunu ve onların ne düşündükleriyle ilgilenecek kadar çok vaktim yok bu hayatta
Hiçbir zaman yargılamadım, yargılamamda.. Hepimiz kusurlarimizla iyiyiz..
İlk görüşte fikri oluşsada her ne kadar önüne geçiyoruz
Yıkılıyor Atatürk bulvarı valla :)
Kişi, görünüşüyle karşılanır..
Fikirleriyle uğurlanır..
#Vesselam
Kimse kusura bakmasın bakıyorsa baksınlar ben iç görünüşüne bakarım güzel değilse beş para etmez o Zaman güzelik yerin dibine de
Ilk bakista herkes tipe bakar. ozellikle kizlar. yalan demeyin. reddedilmemin tek nedeni. oyle degilse de ne kadar tanidin da reddettin?
Birisi iste
hayır yargılamam. kimse kendini yaratmıyor sonuçta. yaratılanı severim ama yaratanı asla!..
Kim yargılamam diyorsa bariz yalan söylüyordur. Dışını beğenmediğimiz insanların genellikle içini merak etmiyoruz herkes artık sunu kabullenmeli bence prim yapmanın luzümu yok. Dürüst olun yeter
Kelebek mi guzel haman boceğimi
Bize bu soruyu sorarken sende aynisi yaptin bak
Hayvanlari sevmeyen insanlari severmi hayvan olsada yaptigim eylem ayni degilmi
Herkesi yakindan tanima gibi bir imkan olmadigins. gorr
Yargılamam
Kàle almam
Öyle bir önyargım yok.
Öyle bir adiliği yapmadım
Dış görünüşe önem vermem
Yargılamam, yargılayan hakkında birşeyde düşünmem
Yargılamam. Yargılayanlardan da nefret ederim.
Yargilamam yargilayandan da hiç hoslanmam
Yargılandım yargılamadım
Alçak kişiler yapar bunu
Yargılamam kesinlikle
Kınıyorum kendilerini :)
dış görünüşe asla önem vermem
Yaradılanı yaradandan ötürü severiz
Senin gibi düşünen çok kız olsa dünya rahatlar
karakter karakter karakter
Yargilamam nefret ederim
Görsel çok hoş..
Herkes disa bakar !!!
Yargılamam.
Yargılamam
Yargılamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar