Bir erkeği diğer erkeklerden ayıran özellikler nedir sizce efendim? Kendimde eksik olmayı bulmaya çalışacağım yardımcı olursanız sevinirim :)



Bana göre zeka ve kültür.
Edep ve hâyâ
Vicdan ve İyi niyet
zeka ve kültür yok efendim :))
Mütevazı yaklaşımdan dolayı yok diyorsunuzdur.
Yok efendim olanı söylüyorum zeki olduğumu ve kültürlü olduğumu düşünmüyorum.
Mütevazı yaklaşım bu oluyor işte. :D
Öyle olmadığınız belli yani
Peki efendim :)
Ahlak en önemlisi
Öyle olmaya çalışıyoruz efendim saolun :))
Rica ederim :)
Iman ahlak ve edeptir efendim :)
Hmm :) anladım efendim öyle olmaya çalışıyoruz inşallah.
:))
Cevap
0Cevap
saygılı , edepli , ağzında küfür olmayan ve bakımlı olmasıdır efendim :)
Bakımdan kasıt iyi giyinmekse pek yok efendim oradan kaybediyorum o zaman :))
hem beden bakımı hemde giyim bakımı :)
Giyim sıkıntı ya :)) gir al çık mantığı hakim bana :))
o da iyi :D önemli olan temiz giyinmek güzel kokmaktır.
Anladım efendim :))
-Telin şarjının dolmasını bekliyordum ondan yazamadım
+şarj dolması mı var?
-Allah belanı versin
-Facebook kullanıcısı
ahaha 😂😂
:D :D
Yanış yere yazmışım :D
moralim bozuktu zaten güldürdün :D Allah'ta seni güldürsün :)
:) :) eyvallah
Sert bakışlarına karşın merhametle örülmüş yüreği olmasıdır..
Bende yürek neyse yüzde odur ya :)) kaybettim buradan efendim en fazla ciddileşebilirim.
Bence espiri yapabilmesi :D benim için espiri yapabilmek önemli :D
Espri diyorsun yani efendim öyle olunca da çocuk gözüyle bakıyorlar :)) Acaba soğuk esprilerim var diye mi hmm :))
Ya aslında ben soğuk espirilerede gülüyorum :D yapmaya çalışması yeter :D
hmm :)) öyle diyorsunuz öyledir efendim :)) yapayım mı espri :D
Yap hadi 😂
-Telin şarjının dolmasını bekliyordum ondan yazamadım
+şarj dolması mı var?
-Allah belanı versin
-Facebook kullanıcısı
Buna nezaketen bile gülmem bn 😂😂
Pff :D
Neyse kaçtım ben :D
okey :))
bir by görüşürüz hoşçakal aeo dersin sanmıştım ama okey :D
Kaçana bu bile fazla efendim :)) insan bir sonra görüşürüz der bir takip eder ama yok o yoksa diğeri de yok :D
Sen biliyon efendim 😂
Hareketlere bak indr o elini :D nereye gidiyorsun bakayım :))
Yemek yemeye geliyon mu efendim 😂
Davet ediyorsan evet :D
Gel ama bidakine sen azıtlarsın ben yerim ok?:D
Hazırlarsın*
tabi :D e davet ettiğine göre artık beni arabayla falan aldırırsın yurt dışına yürüyerek gelinmez.
Param yok abi :D
peki ablacım istemiyorum yemeğini yahu :D
Yedim zaten efendim :D
Afiyet olsun efendim
Sonsuz güven
Güven mi güvenilir biri mi olması efendim biraz açarsanız dediğiniz şeyi daha iyi olur :))
Güvenilir olmasıdır. Yanındayken bütün dünya sana savaş açsa gözünü bile kırpmayacağını ve en ufak bir şey dahi olmayacağını bilmendir :)
Anladım efendim o konuda sıkıntı yok teşekkürler :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar