Ailenizden ayrı bayram geçirdiniz mi hiç?

Bu benim ailemden ayrı geçirdiğim ilk bayram... Kimsem yok gibi. Annanemi çok özledim elinden öpemedim bu bayram. Telefonda onlarla konuşurken sesim titriyor ağlıyorum diye telefonu hemen kapatmak zorunda kaldım. Ne zormuş ya... Bu bayram bana bayram değil sanırım. Peki siz hiç ailenizden ayrı bayram geçirdiniz mi? Siz ne hissettiniz?
Ailenizden ayrı bayram geçirdiniz mi hiç?
Cevapla