Aile & Toplum Ayrılsak Da Beraberiz Dizisini Hatırlıyor Musunuz (Dipnot: Seni de Unutmadık Yer Elması...) ? pilav_ustu_az_kuru_2 Takip Et Master Yaş: 33 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Ayrılsak Da Beraberiz Dizisini Hatırlıyor Musunuz (Dipnot: Nostaljik Tv Dizisi Akar Kanka) ?Bir zamanların unutulmaz trt komedi dizilerinden biriydi yer elması vardı hatırlar mısın :D :D#pilavüstü #SenideUnutmadık #ÇohEfsanevi #ÇohÖnemli #AyrılsakdaBeraberiz Ayrılsak Da Beraberiz Dizisini Hatırlıyor Musunuz (Dipnot: Seni de Unutmadık Yer Elması...) ? Cevapla Dizi Soruları Ayrılık Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
hasnickdir Takip Et Guru Yaş: 30 +1 yıl trt de tekrarlarını çok izlemiştim, birol güvenin en son babalar ve çocuklar duymasın gibi efsane dizilerindendir. janset ve hakan yılmaz başrolde idi... uzun soluklu bir diziydi galiba... 1 3 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Sanırım rahat 2 sezon sürmüştür Birol güven az mekanda çok sağlam diziler çıkarıyor açıkçası Yorumla hasnickdir +1 yıl birol güven iyi yapımcı. Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen doğru kararlar veriyor Yorumla
нейтральны Takip Et Guru Yaş: 37 +1 yıl janseti ilk gördüğüm dizi bir ara janseti candan erçetine benzetiyordum çok sonra aymıştım açıkcası :P 1 3 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Janset candır ya iyi kadın severim candanın eski haline benziyor olabilir :) Yorumla нейтральны +1 yıl candan ilk klibi göbek atan amcalar olunca :P Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen ahahha olabilir Yorumla
bocukunocukuyum Takip Et Xper 6 Yaş: 29 +1 yıl Evet teo yirttik abicim derdi bir tane mafya babası vardi şişman onun salak bir tip yardımcısı vardı zayıf uzun gıcık olurdum ona 😄 1 15 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Uzun boylu elinde laptop dizi gözlüklüydü adam mafyanın yanındaki :D Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Aynen o kıl olurdum ona bir de kerimcan durmaz gibi konuşurdu hasta olurdm sinirden Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Ahahah o zamanın kerimcanı olabilir :D :D Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Aynen 😄 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl birde kızın annesi vardı şapkalı gıcık olurdum :D :D Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Kokos kadın durmadan konuşurdu onu da duvarlara duvarlara vurmak isterdim 😄 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen bende ama teomanın annesi iyiydi ya Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl O yumuşak biriydi sanki Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl O tam türk kadınıydı oğlum oğlum diyordu Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Himm evet hatırladım az buçuk deyince Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl dolma falan yapardı aç kalma beslemiyorlar diyordu Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Evet geline çok laf ederdi o kadına da acirdim işten gelirdi yemek falan uğraşırdi Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Vay be yazık cidden üzülüyorduk barıştılar sanırım sonra dizi de hepsi Yorumla bocukunocukuyum +1 yıl Finali hatırlamıyorum Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl bende maalesef Yorumla
Berna-20 Takip Et Master Yaş: 30 , eic 44% +1 yıl Hayal meyal hatırlarım İsimleri falan unuttum ama 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl bende unuttum isimlerini açıkçası Yorumla
Böhhh Takip Et Guru Yaş: 35 +1 yıl Hatırlamaz miyim hiç nr günlerdi beee izlerdik çocukluğumdan beridir trtciyim Bunu da severim ama #YediNumaraninYeriAyrı 😎😎 1 8 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Yedi numara tam öğrenci dizisiydi keşke devam etseydi :D Yorumla Böhhh +1 yıl Yok ya devam etse. komedisi biterdi tam yerinde bitti netten falan izlediğim olmuştur benim Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl şu an komedi sırf küfürden ibaderet adamlar güzel komedi yapıyordu Yorumla Böhhh +1 yıl Aynen ama hala trt dizileri kufutsu, devam eder güldürmeye Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Ya artık genelde değişik yapımlar yapılıyor eski tarihi içerikler veya siyasi diziler o yüzden trtyi izlemiyorum pek bir seksenler izlerim o kadar Yorumla Böhhh +1 yıl Baba candır yeşil deniz iyidir izle bunları 😎 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Onlar fena değil Seksenler iş görüyor ya bir hafta 1 gün trt yetwr Yorumla Böhhh +1 yıl 😀😀 Yorumla
V3RD3RV3R3M3M Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl tam bir peşini bırakmama dizisi bundan örnek alınabilirdi :D 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen bir kızdan ayrılığ kurtulamama dizisi Yorumla
FaDoo555 Takip Et Xper 6 Yaş: 42 +1 yıl eminesi erdemi idrisi mucittin abisi güzel diziydi.. 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen güzel diziydi Yorumla
Donnarumma Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl her sabah okula giderken izlerdim gözlerim doldu simdi 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen nostalji iyidir o değilde bunlar dizinin sonunda yeniden evleniyormuydular Yorumla
blond_ Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 40% +1 yıl Yaa hatırlıyorum çok güzeldii 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen süper diziydi bu yer elması hep dayak yerdi :D Yorumla
RoyJones_ Takip Et Xper 7 Yaş: 29 +1 yıl Hatırlıyorum. Bayağı izlemiştim bu diziyi :)) 1 2 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl harika dizlerimizden Yorumla RoyJones_ +1 yıl Evet. Bide 7 numara diye bir dizi vardı onu izlerdim bir zamanlar. Yorumla
pastaaam Takip Et Yoda Yaş: 33 +1 yıl Oo monduyo😄 nasil unuturum ya efsaneydi 1 8 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Monduyo hangisiydi ya :D Yorumla pastaaam +1 yıl Bernanin sosyetik anasi 😄 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl ha doğru şapkalı :D :D Yorumla pastaaam +1 yıl Aynen 😄 aralarda hasret var buralarda hasret var muzigine hastaydim zaten 😄 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen bende şeyi severdim ayrılsakta beraberiz diye çalardı başta Yorumla pastaaam +1 yıl Tamam iste bende muzigin girisini soyledim ya zaten ohoo sen ucmusun ya hatirlmaiyon yem bizi hadi😄 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl ya hatırlıyorum da unutmuşum :D :D Yorumla ahbukızlar +1 yıl Jonepa sibuple 😂 okunduğu gibi yazılır Yorumla
ahbukızlar Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl O öpücüklü kaş göz hala kullanılmakta hayatımızda 😇😇 0 0 Yorumla
Gizli Üye (45 üstü) +1 yıl unutulur mu yav, janset vardı :) 1 3 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen janset şiman bir mafya vardı o da komikti :) Yorumla Cevap sahibi +1 yıl rahmetli oldu yaimg01.alkislarlayasiyorum.com/.../258224-7320.jpg Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Vay be üzüldüm iyi adamdı ya Yorumla
sentanımazsın Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl İnternetten bulsak da indirsek 1 8 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl vardır youtube da muhtemelen.) Yorumla sentanımazsın +1 yıl Bir ara bakaym Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl olur bak denk gelsem atardım oynatma listesini geçen atınca kaldırdılar Yorumla sentanımazsın +1 yıl Gerçekten mi :/ tüh ya :/ Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl geçen attım alkasız güncelleme diye kaldırdılar Yorumla sentanımazsın +1 yıl Saçma Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl ya bilmiyorum işsiz mod çok Yorumla sentanımazsın +1 yıl Evet Yorumla
MorumsuMor Takip Et Bilge Yaş: 30 +1 yıl Eskiden hersey güzeldi belkide 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen güzeldi :) :) Yorumla
aşkmevsimi Takip Et Master Yaş: 35 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı. hatırlıyorum kaçırmadan izlerdim 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl bende kaçırmadan izlerdim Yorumla
EdisonStone Takip Et Master Yaş: 33 +1 yıl Gözlüklü Teoman bu dizide mi oynuyordu 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Sanırım evet :) Yorumla
Jadael Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 33% +1 yıl Çatara patara. 1 3 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Anladım çat pat diyorsun biraz Yorumla Jadael +1 yıl Harcanıyorsun burada. Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Sağolasın Yorumla
Dajsy Takip Et Master Yaş: 37 , eic 50% +1 yıl evet 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl iyi diziydi :) Yorumla
Diyorummki Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Bilmiyorum :D 1 2 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl sanırım sen tv izlemiyordun :D Yorumla Diyorummki +1 yıl Aynen, bizde tv yoktu :D Ben tekrar hesap açtım @avokadondurma yı hatırlarsın belki :D Yorumla
Malzheimer Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Teo adamdır 1 7 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen teo adamdır :) Yorumla Malzheimer +1 yıl Feridun çakaldır Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Şu değil mi yer elması feridun Yorumla Malzheimer +1 yıl Evet, bernada yollu 😂 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Ha o salak kız dimi berna az hatırlar gibiyim :) :) Yorumla Malzheimer +1 yıl Diziyle ilgili içimi döktğm saol ahjsja Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl ahahah rica ederim. D :D Yorumla
Belinelli Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl Efsaneydi :D 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Unutulmaz efsanedir :) Yorumla
avgeropoulos Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl tabi hatırlıyorum 1 5 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl güzel diziydi Yorumla avgeropoulos +1 yıl evet yine çıksa izlerim Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl ayrı kadro zor gibi Yorumla avgeropoulos +1 yıl e tabi orası imkansıza yakın. yeni oyuncularlada eski tat olmaz Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen bence tekrarları yayınlansın tvde Yorumla
Cranberries_ Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Hatırlıyorum 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl güzel Yorumla
scare Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Aile & Toplum konusunda 4,4b cevap paylaştı. Aynen hayal meyal 1 3 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Güzel eski dizi bende unutmuşum baya Yorumla scare +1 yıl Arada başlamak istiyor insan eski dizilere ama fırsat olmuyor Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen bir fırsatta bunların hepsini internette bulmak lazım Yorumla
__Siyahist__ Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Hatırlıyorum :D 1 7 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl efsanedir ya :D :D Yorumla __Siyahist__ +1 yıl Aynen araya paravan çekiyorlardı falan 😂 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Aynen ev ortak olduğu için gitmiyordu hiç biri :D :D Yorumla __Siyahist__ +1 yıl Evet köpekleri vardı zeytin diye 😂 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl Ha ismini hatırlayamadım evet ama tatlıydı hatta anneleri gelip gidiyordu eve bunların :D :D Yorumla __Siyahist__ +1 yıl Evet hatırlıyorum :D Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl onlarda kavga ederdi biri oğlusum diyordu diğeri de başka bir şey :D Yorumla
tarizok Takip Et Xper 7 Yaş: 36 +1 yıl İzlerdim 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl güzel diziydi Yorumla
Munkiki Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl çok güzeldi 1 1 Yorumla pilav_ustu_az_kuru_2 +1 yıl aynen kesinlikle Yorumla
En İyi Cevaplar