Siteye yeni kaydolduğum zamanlarr böyleydi görüntüler. Resmen siteyi , sorulan soruları , eski üyeleri bile özlemişim yahu
Site bu haldeyken varmıydınız :D? İlk kaydolduğumda böyleydi.. Sorulara yıldız falan veriliyordu. Özlemişim eski halini ya.. Madem soru olarak soralım. Ne zaman kaydoldunuz?
Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D?
Gulmeee gulmeee biz de geçtik o yollardan bizde gençtik bir zamanlar sizde geleceksiniz bu zamanlara ahhhh yaşlanmisim ben şiirli öğüt veriyorum aboooo moralim sıfırlandı 🤣
En İyi Cevaplar