Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D?

Siteye yeni kaydolduğum zamanlarr böyleydi görüntüler. Resmen siteyi , sorulan soruları , eski üyeleri bile özlemişim yahu

Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D ?


Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D?


Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D?

Site bu haldeyken varmıydınız :D? İlk kaydolduğumda böyleydi.. Sorulara yıldız falan veriliyordu. Özlemişim eski halini ya.. Madem soru olarak soralım. Ne zaman kaydoldunuz?
Hadi nostalji yapalım. ((: Kızlarsoruyor 2013 (Resimli).. Hatırlıyor musun :D?
Cevapla