Nasılsa anlamayacak beni deyip içinize attınız mı? Söylenmesi gereken şeyler hiç yarım kaldı mı? 


Sevdiğim bir şarkıdan bir kısım paylaşacağım ve anlayacaksın :)
Söyleyecek çok şeyim vardı
hepsi yarım kaldı
Neler ummuştum hayattan
Elimde ne kaldı
Kırılan kalbim miydi yoksa
Karnımdaki bu sancıyla
Küflenmiş ruhum benim
Unutmadı seni hala...
Grup 110- özledim seni
Hepsi yarım kanka anlayamazsın
Söyleyecek çok şeyim olduğunda genelde susarim, düşünüyorum da niye susuyorum madem söyleyecek şey çok. Ee ne anlami kaldi ajsjdj kendimle çelişki içerisindeyim sen bana bakma ashhdhh😂
Emre ne iciyosun aynisindan banada😂
Nöö kola içmem bende soda kafa yapıyor assdfs.
Mantıklı o zaman dans.💃😂
https://www.youtube.com/watch?v=PdBitBSIDOg
Ağlıyorum bir sn assdds. Allahım soru başlıginıda hangi kafayla yazdıysam yanlıs yazmışim aferin bana.😂
Söylecek degil söylenecek asdfs sen niye heyecanlandin relax😂😂😂
şuramda daha söyleyecek çok sey var ama konuşmak için doğru zamanı bekliyorum.
Cevap
37Cevap
Ne zzaman konuşmak istesem sustuğumu farkediyorum. Çünkü hep haksız oluyorum. Hep suçlu olunca konuşak bişi olmuyor ama aslında söleyecek çok şey vardır içinizzde ama sadece susarsınız. sonra.. sonra kaybedersiniz.
Kanka senin sorularda baydı bizi ha 😀 aşk acısı mı çekiyon bir sorun mu var
Ne alakası var gormek istemiyorsan engelle.
Yok ondan değil yani hep aynı tarz
Saçma sapan troll sorulardan iyidir.
Trollerde tekrara düşüyorlar yaratıcı trolleri ayakta alkışlıyorum ben
👏👏👏
Kaldı kendimle konuşur her soruya cvabım varda sustum gerçiyüzüme konışamazlar arkadan konusurlar keske dahada konuşsaydım bu yedi beni
Artık çok yapıyorum. Çünkü faydasizligini gördüm bu çabanın. Ve ne kadar çabalardan çabala hayat sevdiklerini senden alir. Su akar yolunu bulur
Susarım bazen lakin susmak iyi değil bence bak farkedin bunu sustuklarınız daha çok büyür içinizde bu böyle
evet mesela bu gunlerde.
böyle söyleyecek dunya kadar cumlem var, hepsi de haklı cumleler. tam boyle surata vurulmalık.
ama susuyorum.
Hiç bir zaman susmadım haykırdım avazım çıktığı kadar ve hala asla susmuyorum susmam da..
Evet, susarak tepkisini verenlerdenim.. çoğunlukla.
Evet. Baya yaptığım bir şey bu. Neyse deyip geçiveriyorum 😄
hayatımız da yaşanmması gerekenlerden bir sahne malesef... içime atmadım yaqrım kalmadı diyen olmaz sanırım...
Birine asla üzücü konuşamadım ama olsun kendi bilir
Gözlerimle davranışlarımla anlatmaya kalkıştım ama nerde
Karşı taraf anlamak istediğini algılıyorsa ne söylesen fayda etmez.
Susmazsan daha derin yara acilacak gorursun bilirsin susmak bazen yapilacak yegane seydir bunu sormadin ama olsun
Susmayı tercih etmiyorum pek, susan aciz ve kendine güvensizdir..
Evet en çok kırıldığım an da sustum hayatım da ilk kez geçen sene birine karşı sustum kirginliklarimdan
Aman efendim canım efendim konuş biraz... Oldu babacım oldu içime aktı herşey
Hep susarım.
Suskun insanlar en gürültülü zihniyete sahiptir
İçine atarsan patlak veririr bir yerden kendine zarar vermenin anlmı yok at dışa
evet sustum hakkımı öbür tarafta kullanıcam Allah biliyor
Bazen susmak en iyisidir söyleyeceğin sözler anlamını yitirir
Sustum mesela su an söyleyecek çok seyim var ama susuyorum.
insan sıkıntılarını içine atmayacak, hemen söyleyecek... yoksa depresyona girmesi kaçınılmaz olur...
İstemesem de sustum, susuyorum
evet şimdi bu soruya da susuyorum.
O kadar çok yaşadimki bu durumu...
işte tam o durumdayım..
Bazıları hiç anlamaz.
suskunluk en büyük haykirisdir demisler
Sustum ve hala susuyorum..
Kaldı keşke her şeyi bagirarakta olsa söyleseydim soylemediklerim için pişman olmazdım en azından
hayır. çok şey söylerim hep asdfg
Babama karşı oluyor genelde
Susmam eger susarsam bir daha kimse çözemez
Murathan mungana bayılıyorum ya
Oldu evet
Bir çok kez yaptım hemde :)
Soruna nasıl cevap vereceğimi bile bilmiyorum..
Susmadım hep konuştum
Mümkün değil. Kendimce bitirene kadar susmam
artık susmak bağımlılık yaptı
Sustuğum zamanlar oldu..
Evet susmak bazen iyidir
Bazen konuşmak yerine susmayı tercih ederim
Annemle oluyor genelde
Evet bazen susmak zorunda kalıyorsun
susmadım ama konuşmam da bir işe yaramadı.
Evet genelde kırıldıgımda sessiz kalırım
hayır canım ne isterse onu yaparım
Kaybettim sustuğum için. Şimdi hepsini kusuyorum.
Çooookkk oldu :(
Evet oldu
Evet
İllaki.
Evett cok guzel susarim ben"
evet
Yoo hep konuştum. Onlar anlamadıklarıyla kaldılar.
Çok sustum ya kuzu
susmak asaletten gelir
Evet..
Aynen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar