
Bazen konuşulacak o kadar çok şey varken susmak istersin. Susmak değil belkide konuşmak istersin ama olmaz. Aslında konuşmadan anlaşılmak istersin...
#Cadısoruyor #konuşmadananlaşmak
#Sanırımbüyüdükartık

gölgen ayın altına uzarken. kalbini delip geçen yaşanmışlıkların içinde dik durabilcek cesaretin arttığında , onunla başedebilme güçünü bulursun... o zaman sen eski sen değilsindir artık... büyümek senin zihnini duygularındaki güçü arttırmalı.. her acı yanında sağlam tutuamayanları beraberinde götütür. sen toprağa tutunan sağlam bir kaya ol ki esen rüzgar seni alıp götürmesin...
Çok güzel dedin yine
çok teşekkürler... hissettiklerimi söyledim.. :) :)
Hiç büyümek istemediğinde :)
Çok ama çok haklısın. 😊
Seni sorumda görmek sevindirdi.
Çoktandır yoktum. :) Normalde kaçırmam bilirsin sana dair bir şeyi. :)
Vuayyy 😄😄😄😊
Hoşgeldin o zaman 😊.
Hoş buldum mu? :)
Hoş değil ama idare ederim :))).
:))) İyi ol. Mutlu ol. En önemlisi sağlıklı ol. Gerisi önemsiz. :)
Yine haklısın :))).
Hepimiz mutlu ve sağlıklı olalım inşaallah.
teşekkürler cancazım. :)
Ah efenim rica ederim :))).
Yaşadığı olaylarda aldığı yaralar artık canını acıtmıyorsa...
Sevdigin birini kaybettiginde, bir anda bin yas aliyorsun...
Malesef öyle.
Ricalar...
Cevap
35Cevap
Büyüdüğün zaman :)
Her yaşta öyle şeyler oluyor ki birşeyler öğrendiğini zannediyorsun, daha sonraki zamanlarda da bunların doğru olmadaığını va asıl şimdi birşeyler öğrendiğini düşünüyorsun, ve bu böyle sürüp gidiyor. !!!
Evet her dafasında ne kadar çocukmuşum şimdi büyüdüm diyorsun :)).
Çocuğu olunca bu evrenin yarısını, babasını kaybettiğinde de diğer yarısını tamamlar. Kısacası insan ne kadar sorumluluk yüklenirse o derece büyüdüğünü hissediyor.
Güzel açıkladın😊
Üniversite ye geçtikten sonra. Çünkü anlarki uni bitince iş denilen o şeye baslicak ve hayati monotonlasicak yani son eglenicegi yillari iyi degerlendirmek istediginde anlar
Yediğin kazıkları şöyle bir gözden geçir. İnsanların ne kadar kötüleştiğini, ne kadar iğrençleştiğini anla ve yorumla. Yapabiliyor musun bunları? Çok güzel, büyümüşsün.
İnsan büyüdüğünü malesef hissedemez hissederse o insan level atlamıştır.. örneğin kaç yaşına gelirsek gelelim anne ve babanın gözünde hep çocuğuzdur.. insan yaşlandığını anlamaz ruh hep 20 yaşında dir beden refleks lerini yavaş yavaş terketsede . Beyin bunu bize kabul ettirmez. 105 yaşında vefat eden dedeme şu soruyu sordum. 100 yıl yaşadın ne anladın? Cevap. Dün doğdum bugün 100 yaşındayım . En güzel cevap bu olsa gerek.
bir cocuk annesi ölunce buyurmus... bir kitapta okumustum ve halen daha etkilendigim bir sozdur
hayatın tekmeleri seri halde gelmeye başladığı zaman aha büyüdüm diyorsun
Hayatın senin için daha yeni başladığını öğrendiğiz zaman heralde
insanlar abi demeye başlayınca ve ''şu kız güzelmiş lan'' dedikten sonra o kızın 16 17 yaşında oldugunu öğrenince
Insani bilmem de bir erkek
1- baba olduğunda
2- babasını kaybettiğinde büyüdüğünü hisseder.
Kızlar için de aynısı söz konusu olabilir belki
Arabada babanın açtığı şarkıları dinlerken düşüncelere daldığın zaman
hayallerinin yerini gerçekler aldığında büyümüş oluyorsun
çaresiz kalınca bir şeyler yapıp üstesinden geldiği an...
ya olaylara bakışı değiştiğinde ya da vücudundaki fiziksel değişimlerden anlar
gecmisteki gunleri hatirlayip ulan ne salaklik yaptim derseniz
Herzaman söylerim kendi parası ile kendi poposuna don aldığı Zaman insan büyümüş demektir
insan hiç büyümemek istr ama yapacak bişey yokk zamanla herkess büyür
Sahuru ailenden başka bir evde yalnız yaparken, büyüdüğünü anlarsın. .
Hergün sanıyor.. Büyüdüğünğ sandığı zaman demek ki daha büyümemiştir
Büyüye maruz kaldığı zaman :p
Yaparım bak 😄😄
Ooo görmeyeli rütben artmış
Güzel bir büyü yapacaksan yap :D
Evet arttı. Çok uğraştım :D
İyi büyüler büyütmez insanı 😛😄😄
Nasıl yani :D
Aciyi hissetigi zaman..
Haklısın.
Söyleyecek çok şey olupta sustuğu andır...
en son gittiği okuldan mezun olduktan sonra
Yatcaz kalkcaz Yatcaz kalkcaz Yatcaz kalkcaz büyüyeceksin
Bilmiyorum sanırım ben hiç büyümeyeceğim
Magnum pahalı gelmeyince
Kendi evin olduğunda, kendi paranı yediğinde
Yıldız tilbe dinlemeye başladığı gün
Ciddi ciddi 5-6 gün önce öğrendim😄
Büyüdüğü zaman hisseder
Kendi derdine dustugunde
Babası ölünce 😢
Allah rahmet eylesin.
Aslında ailenden birini kaybedince hayatı anlıyorsun.
Bir erkek için babanın kaybı bambaşka
Tekrar Allah rahmet eylesin.
Allah diğerlerine uzun ömürler versin.
Amin sağol
sorumlulukları arttığnda :)
Değişir
Hayatı umursamaya başladığında
Kalbinin kırıldıgı zaman olabılırmı usta
Topluma girdinde dinlenilde
büyüdüğünde
Yalnız kaldığında
Hata yaptigi zaman
Dünya Acı
Kazık yediği zaman
Çocuğu olduğu zaman.
Bisi hissetmez
İlişkiye girince
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar