Çok kötü dalga geçti rezil oldum intikam nasıl alıırım?

Hııyar bir arkadaşım okulun son gününde ismimle çok kötü dalga geçti. İsmimi boşverinde kartonlara falan yazıp altına resmimi koyup okul n giriş duvarına içerdeki duuyuru panolarına falan heryeeree farklıı yazılar asmış kardeşim. Gider ayak ünlü oldum.

Neyse çok orjinal bir fikir buldum ama sizde yeni fikirler beyan edebilirsiniz?
Benim istediğim ise ERCAN ismiyle nasıl dalga geçeriz? Biz erco derdik ama bu dalga değil?
Türk insanı yaratıcı diyorlar cevaplarınızı bekliyorum :=)
Güncellemeler
+1 yıl
binlerce kişinin beğendiği bölgesel bir , sayfasının adminiyim orda bir paylaşım olabilir. :) herkez görecektir ilçemizdeki
Çok kötü dalga geçti rezil oldum intikam nasıl alıırım?
Cevapla