Bence verilen cevapların neredeyse hepsi iyiydi :)
+1
cut.
Ayrıntısıyla cevaplayayım, ben aslında evliliği hiç düşünmüyorum ama karşıda değilim yani gerçek anlamda sevdiğinden emin olduğum benim onu gerçekten sevdiğim birisi çıkar, efendi, gerçekten benim kafamda filan olur işte o zaman düşünürüm, hiçbir şey muhteşem ve kusursuz değildir bana göre, o yüzden böyle bir beklentim olmaz ama evlilik bu ben her şeyi düşünürüm bazıları gibi laf olsun diye evlenmem, etrafıma baktığımda bazıları telaşa girerek evleniyor bazıları aklında başkası varken filan, yani bir ton sıkıntı ben bunların olmasına izin veremem büyük konuşmayayım da çok sıkıntılı iş, birde dediğin gibi çocuğu da düşünürüm, misal benim babam olacak adam yüzünden neler çektik böyle saçma şeylerin olmasını istemem, ben bunu küçüklükten beri şu şekilde canlandırdım, param olsun evlenmeyeyim, biyolojik olarak baba olup gerçek babalık yapmayan insanlar var hatta annelerde bunun yerine biyolojik olarak olmasında gidip evlatlık 1, 2 , 3 veya daha fazlasını alırım yeter ki para olsun hem çocuk sahibi olurum hem anlattığım riskleri almam hemde hayırlı bir iş yapmış olurum aynı zamanda o çocuklar belki büyüyünce mecbur kalıp kötü yollarda kendilerini yok edecekler diyorum bunu da engellemiş olurum diyorum, benim görüşüm bu çok fena bir şekilde güvenim olmadıktan sonra evlenmek istemem kafam rahat olsun derim, bu konuyu da bu kadar ayrıntılı soran olmamıştı 5 yıldızı hak ettin hadi yine iyisin :D
Kendim gibi birini bulamadigim icin evlenmiyorum. Cunku ben bu yasima kadar ilerde evlenecegim kisiye saygimdan dolayi karsi cinsin elini dahi tutmadim. Dogal olarak karsimdakininde iffetli, dokunulmamis olmasini isterim.Ama goruyoriz ki, bu zamanda en iyi dedigimiz kiz bile gecmisinde bir seyler yasamistir.Bilmiyorum salaklik mi ettim ilerde evlenecegim kisiye simdiden saygi gostermekle? Cunku ben erkek olmama ragmen kendimi tutmusken evlenecegim kisinin benim gibi olmasini elbette isterim.Yok öyle biri hayal kuruyorum heralde.Ya da var ama karşılaşamıyoruz.. Ama bu lanet dunya ve insanlar yuzunden evlenmeyecem zaten.
etrafımdaki evlilikler de hep ne biliym böyle sevgi yumağı olanlar da var birbirini kesende benim etrafımda genel olarak sürekli kavga edenler var. ve evlilik bir kişiye bağlı olma zorunlu taşıdığı için bana bunaltıcı geliyor. elbette müslüman olarak sevgili olayına karşıyım bu yüzden kimseyi de kırmamak için kimseyle çıkmıyorum.. bir kişiyle aynı evde senelerce olmak bana bunaltıcı geliyor. ben sıkılrım
evlenip de mutlu olan ciftlerin sayisi az oldugu icin karsimizdaki insan dogru insan bile olsa korku oluyor vs ki zaten dogru insan olmadigini anlamak uzun surmuyor ve zamanla anlayinca da bu bir sonraki iliskinde daha da karamsar olmani saglicaktir sonuc zaman kaybi ve aceleyle aile baskisi yuzunden secilmis yanlis es ve hayatini cehenneme cevirme.
Cevap
16Cevap
Düzgün ve ahlaklı kisi bulmak zor kizlar çakal olmuş artık 5 kisiyi aynı snda idare eden mı dersin direkten dondüm neyse birde en önemlisi kizlar artık erkekte kariyer ve para arıyorlar herkezde bunlar olmuyor anlımızın teriyle çalışıyoruz kiz nedese beğenirsiniz mesleğim iyi i değilmiş bilmem neymiş o yüzden boyle evlenmeden bekliyoruz artık kızlarda ne istediğini iyi biliyor
1-çevremde gördüğüm kadınların aldatmaları
2-aile yapısının yok olması
3-aşk ın artık ölmüş ve tahtını maddiyata bırakması
4-kadınların aşırı özgürlük düşünceleri
5-hiç bir zaman haksızlığı kabul etmemeleri
6-hayatın tüm yükünün zorunlu erkeklerde olduğu düşünceleri
7-evlendikten sonra bile ailesi olarak anne ve babalarını görmeleri ailenin ne olduğunu bilmemeleri
vs vs vs o yüzden korkuyorum
Korkma abisi korkma :)
eyvallah :)
+1
genellikle falso bir girişle başlanıyor
link
ve senin de dediğin gibi, gözlemleyen bir insan olarak evlilkler hep sorunlu.bakma sen 3 yılı geçmemiş evliler mutludurlar, "yeoooo gayet güzel bence" derler ama işte 3 yıldan daha uzun sürüyor o hadise.çok çok çok iyi düşünülmesi lazım
Güzel özetlemişsin sebepler aslında basit
- insanların tercih kriterleri her anlamda değişmiş
- kadın erkek farketmeksizin evliliği sadece sınırsız sex diye nitelendirenini bile gördüm
-beklentiler çok fazla kanaatkarlık nerdeyse yok
- 3 5 şerefsizin bir insana yaşattığı kötü şeyler yüzünedene insanların inançlarını yitirmesi
gibi bir çok basit neden
sevdgm adamn bana bahaneleri gecim skntsydi kendi evini acip faturawsws karsilayamamaktan korkuyormus yetmezse diye.. ne kdr olsun ustesinden gelirizberaber desemde olmadi. .dgeride tek esliliktn krkuyoms ya sklrsa dy
Çevremde gördüklerim ve ufak bir zorluk görmede işi boşanmaya getirenlerden dolayı evlilikten soğudum. Yaşayacaksan dost hayatı yaşayacaksın olay da buna doğru gitmekte.
İnsanları tanıdıkça evlilikten soğudum, böylesi daha iyi benim için.
bende hic evlenecekmisim gibi gelmiyor evde kaldik kizlarrrrr :D
benim fobim yok da gereksiz gibi geliyor bana. sanki sırf imza attıldığı için birlikte olunuyomuş gibi geliyor bana. imza olmasa o güzel şeyler yaşanmıcak sanki
ben ilk evliliğim yuzunden sogudum.. berbattı. bok gibiydi.. iğrençti.. bir aha biriyle aynı eve girmek benim için kabuss.. ama çocukta istiorum nasıl oalcak bilmiorum
Herkesi aynı kefeye koymayın.
aptalca hareketlerini gördüğümde arkamı dönüp gidemeyecek olmaktan korkuyorum sadece.
e korkular.. tecrübeler.. deneymler.. bırıkımler.. patlamalar.. sonucu ınsan ıster ıstemez karsı cinsten soğudu yahu:D
Bu konuda denilecek sey bence hayırlısi olsun. Sonrada iyi ve kötü iyi yönleri göre bilmek.
Ben de evlenebilecekmişim gibi gelmiyor. Sebeplerini say say bitmez.
Okumaz kimse.
çok tırsıyorum bildiğin gibi değil :(
Yazarım bak kafamı bozma :D
Karı dırdırı çekmek istemiyorum.. Eksimi verin gideyim..
elinde peynir ekmek,saç sakal birbirine karışmış,kirli donla kal
şüphe ve güvensizlik , karşındakini kendin gibi görürsen yanılırsın
bence yani işte yoruluyoz bir de eve geldiğimizde iş çıkartma başımıza
Ne soğuğum ne sıcak.
Evlilik kavramını kafamda oluşturamadığım içindir belki.
Belki de çok fazla sorguladığımdan ne bileyim.
Vs.
anne-babamın yaşadığı rezil evlilik hayatları ve birbirlerini bitirmelerini görmem olabilir mesela.
Cunku ozgurrrr olmakk coookk guzell hayati yasamak laziim
Evliliğe hazırım istiyorum mutlu bir yuvam olsun ama eşimi bulamadım
evlendim mutluyum evlenmeden ön yargı olması cok kötü..
tesekkür ederim.
evlilik ağır ve yüce bir sorumluluk.. bunu üstlenecek nesil kalmadı
Dünyada o kadar çok KŞAR varki korkmamak elde değil...
namus kavramı diye bişey kalmamamış
+1 Aynen
Polat alemdar gibiyim yanıma yanaşan kızlar patlıyor :))
sorumluluklar insanı geriyor -.-
kelin ilacı olsa... :D
doğru insanı bulabilmek ümidiyle...
bir ömür geçircegin kişiye dair şüpheler oluyo :(
Çevredeki kötü örnekler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar