Evlilik fobisi olanlara dair, Neden evliliğe karşı soğuğuz?

Hiç bu soru sorulmamış sorayım dedim

Neden evliliğe zıtız?

Neden evlenmeyi istemiyoruz?

Neden evliliğe soğuğuz?

Evlilik denince neden geriliyoruz?

Kendi adıma şahsen şu an ki durumda evliliğe dair pek umudum yok, çünkü çevremdeki evliliklere baktıgımda pek bir düzen felan göremiyorum... Tamam 4-4 lük olmaz da kopukluklar vs çok fazla, bir de böylesine bir dünyaya öyle bir aile yapısında çocuk gelmesi ayrı bir sıkıntı..

Açıkçası evliliğin herşeyin karşılıklı olabilmesi anlamında bakarsak ben bu yüzden pek evliliğe sıcak bakamıyorum nedense :/...
Güncellemeler
+1 yıl
En iyi cevabı seçmiyorum arkadaşlar



Bence verilen cevapların neredeyse hepsi iyiydi :)



+1



cut.
Evlilik fobisi olanlara dair, Neden evliliğe karşı soğuğuz?
Cevapla