Eniştem bana 'çıtır kız' dedi. Bir artniyeti olabilir mi?

15 senedir ailemizde hiç bir yanlışını görmedim. Öyle bana uzun uzun bakmaz, el kol şakaları yapmaz. Bağımız iyi ama mesafelidir.
Ama bana bugün 'napıyosun çıtır kız' diye mesaj yazmış. Şok oldum bilmiyorum. Kendimi kötü hissettim.
Bir artniyeti olabilir mi? Siz belki bilemezsiniz ama fikir verirsiniz en azından.
Güncellemeler
+1 yıl
? Gncl
Eniştem bana 'çıtır kız' dedi. Bir artniyeti olabilir mi?
Cevapla