Bazen çok şey olur söylenecek , Ancak susar insan istemiyerek, Ya ağızdan çıkan geri dönümez ise, Ömür geçebilir istemden üzülerek... Unutmayalım ki boğaza düğümlenmesi her zaman iyidir.. Çoğu zaman susmak aslında çok şey söylemektir.. Çünkü muhatap olacak aklında hep kurar ne söyleyecektide sustu diyerek..
Çok fazla var hem de.. Çoğu zaman susmamın nedeni: 1. söz gümüşse sükut altındır. 2. bazen sessizlik en güzel yanıttır. 3. lafa bakarım laf mı diye... 4. kimi durumlarda sessiz kalmak kadar karşı tarafı sinir eden bir şey yoktur...
Bir şey düğümlenip kalır yüreğinde boğazında.. Kalbinin yarım kalan ukteleridir... Belki yüreğinin sessiz çığlığı haykırmak istersin çom ötelere nutkun tutulur dilin tutulur söyleyemezsin...
En İyi Cevaplar