AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
Erkek adam özür dilemez sözüne katılmıyorum ama özür dilemem. Özür dilemek bence erdemlik değil acizliktir. Felsefem basit özür dilenecek hata yapma özür de dileme
Özür dilemek ilk anda herkese zor gelir. Fakat durup düşündükten sonra devreye gönül muhasebesi girince işler değişiyor, süperego haksız olduğunu belirtiyor ve olması gerekeni yapıyorsun. Yani özür diliyorsun.
Genelde hatalıysam özür dilerim. Gıcık olduğum bir insansa biraz zoraki özür dilerim :D
karşımdaki sevdiğim, değer verdiğim bir insansa eğer dilerim
Bizim toplum olarak özür dilemek ve yaptığımız hataları kabul etmek gibi bir alışkanlığımız yok.
Bazen sevgilim hatalı olsa bile ben özür dilerim ne olacak ki bitanem o benim :)
haklıda olsam özür dilerim. özür dilemekle bir yerim şişmez. aksine topu karşı tarafa atıp kendimi rahatlatırım...
tabiki özür dilemek ve haksızlığını kabullenmek erdemdir
Haksız isem zorlamaya gerek yok özür dilerim biter.
Eğer karşımdaki insana fazlası ile değer veriyorsam belki olabilir.
haksızsam mutlaka dılerım gonlunu almak ıcın elımden gelenı yaparım :)
Gerekirse dilerim ama çok gerekli olduğunu düşünmezsem dilemem
karşımdakinin boş konuşmasını dinlememk için diliyorum
Özür dilerim kelimesini pek sevmem onun yerine haksızsam kusura bakma haklısın derim.
Haksizsam dilerim bazen hakliysam da konu uzamasın diye dilerim
eğer karşı tarafa gıcıklığım varsa özür dileyeceğim yerde dilemem. sırf ona gıcık olduğum içindir.
Sadece değer verdiğim biriyse ya da konu kapansın diye.
Nasil ki hakliyken benden özür dileniyor, bende haksizsam özrümü dilerim, gocunmam.
bazen sırf meseleler uzamasın diye özür dilemişliğim bile var :)
Dilerim ama kimi Zaman özürden büyük hata varsa büyün özürleri önüne sersen kâr etmiyor
haklıysam ve tartışmışsak barışınca söylediğim kırıcı şeylerden de dilerim...
ben özür dilerim haksızsam ve dediğin doğru her zaman haklı olanları sevmem bende
Haksızsam dilemem çok haksızsam dilerim :D aynı fotodaki gibiyim sdlkşflşsd
özgüvenim egomdan yüksektir özür dilemekle bir şey kaybetmem
Evet dilerim. Özür dilemek bir erdemdir, hiç gocunmam.
Evet haksızken özür dilediğimde oldu. Değmeyen insanlar için bunu da yapmıştım.
Haksızken bile özür dilerdim ben. Yani artık etrafımda kimseyi bulundurmadığım için sıkıntı olmuyor.
Haksız olduğum halde özür dilememe mani olacak bir egom yok, dilerim.
Gercekten samimi olacaksa özür dilerim. Karsimdakinin egosunun tavan olacagini biliyorsam dilemem.
Dilerim; gurur yapmam benim için özel bir insansa mevzu.
haksız sak özür dilemesini de biliriz gönül almasını da.!
Özür dilerim galiba öyle bir üstünlük peşinde olmak anlamsız bence
Haklı olsam da dilerim ama sonrası karşı taraf için farklı olur
haklı olsam da dilerim bazen uzatmak istemediğim zamanlarda
Tereddütsüz özür dilerim hem de. Özür dilemek büyük bir erdemdir...
Ben haklıysam bile özür dileyebilirim yeter ki mevzu uzamasın
Her halükarda özür dilerim. Haklı olsam bile. Benim için kolay bir şey.
Dilerim dilemem gerekiyorsa ama zorlarlarsa dilemem
Haksızken özür dilememek psikopatik bir davranıştır o insanlar kimseye karşı sevgi beslemez
özür dilemeyi bir medeniyet göstergesi olarak değilde eziklikmiş gibi görüyorsak demek ki hepimiz önce bir aynaya bakalım haddimi aştıysam özür dilerim
Ünide çok yakın bir kız arkadaşımdan öğrendiğim kadaryla özür dilemek yerine o hatayı bir daha yapmamak daha iyiymiş. Özür diledğmde dileme benden özür derdi hep. sevyrm onu :)
kişisine bağlı olarak değişen bir durum bu mesela anam filansa haklıykende özür dilerim kardeşimse haksızkende dilemem arkadaşımsa çok kötü bir şey yaptığımı düşünmessem dilemem genelleme yaparsak
ben de dilemem böyle bir durum varsa kesin ben haklıyımdır da zamanla deliller körermişdir
Tabi ki, başkalarını üzmeye ve ya onlara yanlış yapmaya Hakkımız yok
Özür dilemek erdemdir ya. Haksızsan özür dilemelisin. Bunda gurur yapacak bir şey yok ki..
haksızsam özür dilerim ama haklıysam ve haksız olduğum iddia ediliyorsa çok inat ederim
İnsan bazen haklı oldugu durumlarda özür dilemek zorunda kalıyor 🙂
Haksızsam dilerim tabiki kimseyi üzmek kırmak istemem
dilerim, hakli bile olsam cok seversem ozamanda dilerim heralde, ama hersey karsilikli
Haklı isem özür dilemem özür dilersem karşı taraf roketle biyerini uçurmuş olurum
Haksızsam özür dilerim, bazen karşımdakiyle aramızın düzelmesi için haklıyken de özür dilerim
Haksız duruma düşmeyiz düşersekte yanlışlıkla olur ondada haksızken haklı duruma düşmeyide biliriz yani kimseyi kırmayız
Tabiki dilerim ama haksiz oldugum durumlar cok nadirdir:))) ikili tartismalarda falan haksizsam bile kendimi bir sekilde hakli cikaritirim
haklıysam bile önce özür dileyip ondan sonra sakinleşince o olayı düzgünce anlatırım haksız olduğunu anlar
Dilerim ama ve lakin o sure zarfinda bsna ysnlislik yapsrsa biri haric her kim olursa olsun ona dunyayi dar ederim
Haksızsam dilerim, laf salatası yapmaya gerek yok.
Erkek adam özür dilemez diyene de ki "erkek adam özür dilenecek bişey yapmaz".
özür dilencek birşey varsa dilerim tabi de öbür türlü zorlama falan saçma sapan tripler olursa çeker giderim ki çok gördüm malesef
Bn olsam öyle insanlar dan bağımı koparirdim özür. Dilemesini eziklik sayan insanlar la dost olmadım olmamda... böyle yaparak kendi ultimate derecede ezik oluyorlar lakin bilmiyorlar...
İlişkiyi güçlendirme adına arada alttan almak her zaman iyidir. Fakat 2 taraflı olmuyorsa bu biraz yavşaklık gibi bir şey olur. O yüzden ilişkinin durumuna bağlıdır özür dileyip/dilememek.
Özür dilemek erdemdir. Tabiki de haksızsam dilerim.
8 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!