AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
274Cevap
Haksizsam da seversem ozur dilerm. Kus ya da kırgın kalmayı sevmiyorm.
Haksizsam ozur dilerim cok fzla empati kuruyorum. Ama hakliysam burnundan geriririm.
Evet özürdilerim ama dilememe ramen hala dikleniyorsa kendimi kaybederim
Ozur dielyecegim biseyi yapmaktan sakinirim ama illaki haksizim ve biliyorum dilerim ama anlayana
haksız olduğum durumda özür dilerim kim olursa olsun
Dilerim ben ama gerçekten özür dilenecek bir şahsiyetse.
Kadınlardan da çok var, yapıp yapıp ben böyleyim diye boburlenen
Kolay kolay dileyemem ama haksizsam ezile buzule dilerim
Haksız olduğum durumlarda özür dilerim ve bundan gocunmam 😂😂😂😂😂
Üzülen sen olunca haklı olmanında bir anlamı kalmıyor be güzellik.
Haksizsam ozur dilerim. Genelde ozur dilenicek bir sey yapmam, haksizlik yapmam kimseye
Oysa seni suçsuz yere özür dileyecek kadar çok sevmiştim.
Bende durum tam olarak bu
özür dilemeyi sevmıyorum çunku gunumuzde özürden çok daha başka şekılde algılanmaya yönlere çekilmeye başlandı, gönül alıncaksa alırız
Özür dilemek dürüstlüğün bir simgesidir.
Öz eleştiri yapmamaktan kaynaklanıyor. Bazı insanlar bunu kabullenmek istemiyor. Bana göre özür dilemeyen kişi beni hak etmiyor demektir.
dilenir tabi ama karşıdakine bağlı sonra çok pişman olabilirsiniz
Dilerim. utanacak bişey değil ki sonuçta hatasız kul olmuyor
Cok önemli biseyse dilerim ama yanlis anlamaysa dilemem
ne kralına giderim neda alayına.. kralıda gelir ayağıma alayıda !
Haklı olsam bile dileyebilirim bazı durumlarda. Haksızsam zaten tabiiki dilerim.
ben dilerim ama kolay kolay haksız olduğunu bildiği halde dileyeni görmedim
Eğer haksizsam ozur dilerim. Hatta bazen konu uzamasin diye bile ozur dilediğim oluyor.
Özür dilemeyen gururlu kibirli insanlardan nefret ederim
Birde hakli olupta ozur dilemek zorunda kalanlarla var
Evet dilerim. Bazen hakliyken bile konuyu uzatmamak icin diledigim olur.
Haklısın tabi hatalı kimse o dileyecek erkek de olsa dilemek zorunda hata yapmasını biliyorlar ama
Haksız oldugum zamandada kendimi savunma gibi bir ozelligim var sjsjs
Seviyorsam kaybetmek istemediğim için özür bile dilerim
Hakliysam da dilerim😂😂😂
Hem ben kizlarin haksiz çıkacağını düşünmüyorum.
tabi ki, özür dilemek bir erdemdir, özürü kabul etmek daha büyük bir erdemdir.
Özür dilerim elbette o kişinin kalbini kırmışım sonuçta
Haklıysamda dilerim sonucta memesi var karsıdakinin djdjsjsjsjsjs
abi bişey diyim mi harbi komik olmuyo kızlar abaza olarak görüyo
abi derken samimi cümle kurarken söylerim yani büyüksün diye değil
pekii efendi cocuk
Tabikide özür dilemek erdemdir derler. Bence haklısın keşke herkes haksız olduğu zaman özür dileyebilse :)
haksızsam hiç çekinmem dilerim telafisi var ise ederim ama haklıysamda aynı özür ve telafiyi beklerim👊🏼
Özür dilerim hatalıysam.
Ama hatalı olup özür dilemez ve kendini hakli çıkartıp isi kavgaya dökenler olursa da döverim..
Bazen karşımdakine laf anlatamayacağımı anladığım noktada diliyorum.
haksizsam ozrumu dilerim. Kimseyi bos yere uzmem uzduysem ozrumu de dilerim yanlisimi da gorurum.
Haklı olduğum yere sevgilimden Özür dilediğim çok oldu kaybetme suphesinden dolayi bence insan gerektiği yerde üste çıkmasını bilmeli diğer türlü üzülüyoruz benim gibi olmayın yani
haklıysam bile dilerim yeter ki daha fazla saçmalamasın
İnsanlara kolay kolay yanlış yapmam ama bariz bir haksızlık durumu varsa herkes mecbur.
Özür dilememek kızların hastalığı kimse aksini iddia edemez.
çok mühim bir konuysa dilerim. değilse kusura bakmayla geçiştiriyorum 😂
Haksızsam kesinlikle özür dilerim hiçte gücenmem gurur yapmam 😊
Özür dilemem gerekiyosa dilerim. Ama genelde özür dileyecek hale getirmemeye çalışırım işleri.
1. kuralım önce hatayı kendimde ararım insan kendinde aramaz ise kendini kandırır
Haksızsam dilerim. Ama farkında değilsem ve karşımdaki ağzıma s ıçıyorsa asla dilemem.
Ben haklıysam Özür dilerim ama haklıysam sonuna kadar giderim
Valla karşıdaki kişiye göre değişir bu benim için. Ama kolay kolay dilemem
Tamamen o anki psikolojime bağlı. Ego yaparsam bipsen dilemem mesela.
Benim haksız olduğum konu görülmüş şey değil eğer bir gun haksız olduğuma inandirirlarsa dilerim 😏
Cevremde bazı kişilerde var bazılarındaysa herseye özürdilemek var oda yanlış
Haksız olduğunu kabullenemeyen insanla ne biliyim olmaz yani
kendinden ozur dilettirmesini bilen hatunda benim gozumde oldukca basarilidir yani 😃
Haksizsam dilerim ozur dilemekte tesekkur etmek gibi bir erdemdir bunu herkes yapamaz..
Çok zor özür dilerim ama haksızsam da dilerim yani. Ufak tefek seylerde dilemem.
Kirilmissam dilemem haksız olsamda yinede bir haklılık payım varfir
Özür dilemem, çok dert edindiyse kendine , ufaktan yol veriririm
Üşengeç adamım ben
Haksiz oldugumda ozur dilerim de hakliyken pek beklenmez oyle seyler benden
Aptalca haksızsan özürdileceksin arkadaşım. Pardon da kim oluyosun yanii karşındaki de insan 😡😡
Hakli olsamda ozur dilerim takmam bir ozurle birsey olmuyo mevzu uzatmayi sevmiyorum
Dilerim bazı zamanlar oluyor haklı olsam da diliyorum.
8 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!