Merhabalar ve nefretle dolu gözlerim kan dolu yine değilmi? Hayata bağlanmak için çok neden aradım bir şey bile bulamadım bulamadık. .. Unutamıyorum belki ama tek duygun nefretim yine egoist, yine kinci , yine yeniden hayata edicek laf kalmadı kaçıncı intihar? kaçıncı cinayet hata yaptığım. Nefret ediyorum halanlarınızdan sen doğruyu yaptın ve haklısın kendini savunmak doğanın en yüce kanunu. ... ... ...
Canın cehenneme varsa tabi nefret dolu saatlerle baş başa kal ve o çocuğu yok et.
Senin yazını çok beğendiim.. Benim ki de şöyle olabilir; Sevgili kendim, Eğer yaşıyorsan umarım Kpss yi kazanıp atanmışsındır. Umarım doğru kişiye aşık olup evlenmişsindir. Eğer hayatta değilsen umarım içinde ukte kalan bir şey olmamıştır. Güzel ve mutlu bir hayat yaşamışsındır umarım.. :)
Sarı saçlı yeşil gözlü uzun boylu bir diplomat kızıyla bembeyaz çarşaflı bir yatakta uyanıp ona sımsıkı sarılıp güneşin doğuşunu izlediğim bir günü hayal ettim bir anda :) kahvaltı yapmaya birlikte mutfağa giderken ayağıma pergel batıyordu :)
Eger bu hayalini yaşamak istiyorsan ona sahip çık hiç bırakma derdim
Selam B. kendine uygun bir eş bulabildin mi? umarım bulmuşsundur ve evlenmişsindir onunla. köpeklere kaliteli mama almayı unutmamışsındır umarım birde 3. köpeği heeler mı aldın? Sevgilerle B.
canım kendim sıf 5 yı lsonra iyi bir hayatın olsun diye bir dötümü bişey yaptırmadığım kaldı hepsi senin için kendini sev sakın kötü düşüncelere kapılma çok seviliyosun kendim :)
En İyi Cevaplar