Sizce Türkiye'deki kızlar neden Kezban?

Yurtdışında herhangi bir ülkede bir kızla çok kolay iletişim kurabilirsiniz ama Türkiyede selam vermeye çekiniyor insan hemen yürüyeceğini düşünüyor. Neden böylesiniz kızlar?
Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca kadına en çok değer verilen ülkelerden birisidir Türkiye. Siz kızlar Avrupalı erkekler hayali kuruyorsunuz ama Türk erkekleri kadar sahiplenici koruyucu başka hiçbir millet yok
Sizce Türkiye'deki kızlar neden Kezban?
Cevapla