Oedipus kompleksi hakkında düşünceleriniz neler? doğru olsa da, kıskanma güdüleri beslediğimizi sanmıyorum ben?

Freud'a göre, 0-6 yaş aralığındaki erkek çocuklarında anneye aşık olma durumu var imiş. Çocuk, o yaşlarda anneyle yakınlığından ötürü babayı bile kıskandığı görülürmüş
Aynı durum kızlarda da babalarına karşı var sanırım, o da electra kompleksi yanlış hatırlamıyorsam
Oedipus kompleksi hakkında düşünceleriniz neler? doğru olsa da, kıskanma güdüleri beslediğimizi sanmıyorum ben?
Cevapla