merhaba ben 18 yaşımda bir genç kızım. babam siroz eskiden alkolikti. annem benimle ilgilenmek isteyip de ilgilenemeyen bir kadın. ne zaman benim hakkımda konuşsak en çok seninle hiçbir zaman ilgilenmediğim için üzülüyorum deyip ağlıyor. bir iş yerimiz var turistlerin geldiği. iş olmuyor. benim de onlarla çalışmamı istiyorlar. hele babam en mecburmuşum gibi davranıyor. geçen gece onlara onlarla çalışmak istemediğimi söylediğimde o senin halt yemen dedi bana. anneme söyleyince kızıyor bağırıyor. neymiş iki kişilermiş de bir eleman onlara ne kadara mal oluyormuş biliyor muymuşum da.
her hafta sonu beni iş yerine götürüyorlar. isteyip istemediğimi sormadan. bazen hoca ders yapacakmış diye (okul kursu varmış gibi) gitmiyorum bilseler ağzıma s... arlar.
annem hafta sonları arayıp bağırıp çağırıp kapatıyor bazen. iş olmadığı ve ben onlarla gitmediğim için.
bu sene lise sona geçiyorum. sınıfta benden başka kursa gitmeyen insan yok. benim paraya ihtiyacım var. zaten iş olmuyor. diyorum ki başka bir yerde çalışıp biriktireyim. kıyamet kopuyor.
günlük kazandıkları para anca dükkanı çevirip karnımızı doyurmaya yetiyor. kredi kartları icralık durumda. para artırmaları mucize olur.
çok bunaldım gidesim var bu evden okulum bile bitmedi mesleğim yok gidecek kimsem yok. deli olacağım hiçbir şeyden zevk almıyorum. hareketlerim sersemleşti. ne olur fikir verin yorum yapın. ben mi haksızım onlar mı?
her hafta sonu beni iş yerine götürüyorlar. isteyip istemediğimi sormadan. bazen hoca ders yapacakmış diye (okul kursu varmış gibi) gitmiyorum bilseler ağzıma s... arlar.
annem hafta sonları arayıp bağırıp çağırıp kapatıyor bazen. iş olmadığı ve ben onlarla gitmediğim için.
bu sene lise sona geçiyorum. sınıfta benden başka kursa gitmeyen insan yok. benim paraya ihtiyacım var. zaten iş olmuyor. diyorum ki başka bir yerde çalışıp biriktireyim. kıyamet kopuyor.
günlük kazandıkları para anca dükkanı çevirip karnımızı doyurmaya yetiyor. kredi kartları icralık durumda. para artırmaları mucize olur.
çok bunaldım gidesim var bu evden okulum bile bitmedi mesleğim yok gidecek kimsem yok. deli olacağım hiçbir şeyden zevk almıyorum. hareketlerim sersemleşti. ne olur fikir verin yorum yapın. ben mi haksızım onlar mı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar