RBKYD (Rusasigi baklavalarını koruma ve yaşatma derneği)
Türk kızlarının baklava sevmeye hakkı yok mu?
RBKYD (Rusasigi baklavalarını koruma ve yaşatma derneği)

Valla her türlü bana saçma geliyor. Bende balıketli bir bayanım sevgilim zayıfla diyor ama kendi benim 3 katım :) :) Ben onu belki öyle seviyorum oda beni böyle sevsin kardeşim. Baklava kilo yapar hem o yüzden normal türk kasıda olabilir sıkıntı yok :)
Valla benim göbüşüm varken baklava sevmeye hakkım yok. Ne zaman ki ben biraz kilo verip mükemmel bir vücuda sahip olurum, işte o zaman sevgilimden baklava isterim. :)
@_tDenizt_ samimi olmadığımı nereden çıkardın? Ben göbeği olan bir insanım. Sevgilimin de kasları belirgin değil. Kendisine hep evlenince birlikte spor yapalım derim. Hiçbir zaman benim fazlam varken ondan da vücut çalışmasını beklemedim.
@_tDenizt_ görüşümle alakası ne şimdi senin bu söylediğin şeyin? Laf sokacağım diye kendini yerden yere vurmana gerek yok aslında.
@_tDenizt_ yok ya biraz daha ararsan ergenleri bulup laf sokabilirsin. Ne de olsa o seviyeye uygunsun. Yaptığın yorumlarla da kanıtlamışsın bunu.
kesinlikle yok :) şeker pareye yönelmemliler :)
galeri7.uludagsozluk.com/243/six-pack_475883.jpg
kesinlikle :D
Full fıstıklı olursa yemeye haklari yok ben bitiririm
Cevap
42Cevap
Türk erkeklerinden çok beklentiye girmesinler gelsinler Gaziantepe ben hepsine alırım baklava hemde fıstıklı :p
Türk erkeklerini neden hayvan yerine koyup aşağılıyorsun ben hesap sorunca da korkak gibi kaçıyorsun @PianistKadın
Baklava gördün mü birtürlü yiyeceksin bence 😜😁
Siz kendinize bakmadan rus kızı istiyorsanız Türk kızları da baklava isteyebilir normal 😂😂
Var fakat bunun için Ya tipsiz bir baklavalıyı seveceksin Ya da seninde elin yüzün düzgün fiziğin düzgün olacak başka türlüsü yok. En fazla bir gecelik baklavanın tadına bakarsın sonrasını biliyosun zaten. 😔
RBKYD (Rusasigi baklavalarını koruma ve yaşatma derneği)
ahah bak bunu begendim :D
(ymbkkg) yağmur baklavaları koruma grubu
:D
kızlar senin baklavalarını yesinler <3 :D
Ben minik bir seyim ama bende istiyom banane lan benimde hakkim baklava isteriz baklava isteriiiiz baaklaaavaaa istereeriiiiz
adamda bir an kendimi gördüm
@asdasdsadasda asdasdsadasda
Efsane.
Türk kızlarının baklava sevmeye hakkı var da,
Kendinde baklava olduğunu zannedenlere maruz kalmaya hakları yok.
Niye açtın olm bu konuyu?
Abi kalp bu belli olmuyor ama sen fit bir kiz degilken benim illa baklavali fit sevgilim olsun diyorsan hakkin falan yok
Ben gayette severim kiloyu çok takmam zaten her zaman yemiyoruz ki bir kereden bir şeycikler olmaz :)
Ablam ne kadar çok yerse yesin kilo almıyor. Ama tatlıdan nefret eder. Asla ağzına koymaz.
Ben tatlıyı çok severim ama kilo aldırır bende, o yuzden yiyemiyorum yılda bir kere falan yiyorum. Adaletin batsın dunya!
ahahaha :D tatlı olarak nefret ederim ama erkek wucudunda wazgeçilmezler arasndadır :D
Sever antep fıstıklı sever Burma sever severde sever :D
en kısa sürede çalışmalara başlamak lazım sonuçta kadınlar veli nimetimizdir. :)
türk kızları baklava sever türk erkekleride büyük meme yaşasın adalet
tüm tatlılar güzeldir ve yemeliyiz yemessek olmaz :D
aslında burdaki baklavanın gorunusu güzel ama ici bos oluyor ondan sevmiyoruz bazen
Yarısı şişko. Tatlısını da kasını sevebilirler ama kendileri için uzak dursunlar.
Bence ayva sevmeye de haklari var. Verebilecegim tek o.
Neden yokmuş alırımda yerimde ohhh misss Şerbetli Şerbetli
bizi daha çok şekerpare görmeye mahkum bırakıyorsunuz , ben sitedeki tüm kızlara baklava yollarım :D
Doruyu okuduğumda tatlı olan baklava sandım baklava sevmem diyecektim fjdnfjfk herkesin istemeye hakkı vardır herhal
Tabikide var ben bunun için çalılıyorum 😁😂 bakla seven kızlar neyse 😁😁
Var tabi hatta dunyanin en guzel kizlari olarak en cok onlarin hakki :D
Ne anlıyorsunuz ki baklavadan? Benim için baklava seven kız ayak fetişi erkek gibidir. En abuk subuk yerlerden fetiş yaratır işte.
Insan olmak daha onemli bir etken degil'mi?
Baklava devamli kalicimidir..
Vardır. Her kadının vardır. Ama kimisi uzaktan kimisi yakından sever
Baklava severim yanında bir de kaymak oldu mu tadından yenmez ❤️😀
isteyen sever isteyen sevmez. sevme diye bir kuralmı var
Baklava dedin de iftara gidem bir dondurma alayım
bizim rus kızlarını sevmeye hakkımız yok mu gibi birşey bu
Fizik tabi ki de çok önemli ama insan olması ve beyni olması daha önemli
Antepli olarak kesinlikle haklari oldugunu dusunuyorum :)
Önce bir adam olani ayirt etme yetisine sahip olsunlarda
Ramazanda bari giyinik olaydın abam ya 😄😄
İyi hadi bakalım 😊
😂😂😂 baklava yemeye hakkımız yok mu 😂
Türk kızlarının her şeye Hakkı var panpa 😀
Sevsinler sevsinler
onlarda sevsinler
Kilo almasak bir de sjsjsjsj tamam sustum...
şekerpare var olmazmı
Baklava sevmeye hakkı olmadığını kim söylemiş -_-
Seviyorum yiyorumda kimene :d
@Rusasigi çok ilginç adamsın yemin ediyorum.
Ellere varda bize yok miiiiii bize yok mii :)))
Ben baklava sevmiyim😂😂
Baklava yesinler tabide kg kontrolüde yapsınlar
fotoğrafa bayıldımm yalnız
ben künefe severim :)
Bence yok. Var ama benim için yok
Tatlı olarak evet başka türlü yok
Bu sitede baklavali erkek yok bosuna çabalamayin
sevebılır ne alaka :D
Sevmem ben direk dalar ısırırım😈
ben tatlı sevmem adana sevsek olmaz mı
Kendisininde düzgünse fiziği istemeye hakkı var.
Baklava göbek yapıyor.
Herkesin kendi tercihi.
Gobekli erkek iyidir candir
Ben kadayıf seviyom 😏
Özellikle fıstıklı olmalı :))
Baklava diyince kas anladım ya ghfjshdkjfhls :')
2 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar