Yuzde 50 prim sistemiyle calismak ne demek arkadaslar?

Gayrimenkul danismani olarak basvuru yapmak istiyorum ilanda Maaşlı Bir Sistemle Değil, %50 Prim Oranıyla Çalışacak eleman ariyoruz diye yaziyor, bu ne demek sizce?
Yuzde 50 prim sistemiyle calismak ne demek arkadaslar?
Cevapla