Kaslı mı, sıska mı, tahrik edici mi? Benim kolum ve elimde damar hep görünüyor. Orta durumda kaslıyım. Bazen utanıyorum bundan. bir tek benim kolum ve elim mi damarlı diye?



Herkesin damarina bas ama onunkisinden zipliyarak gec diye düsünürüm. Biraz asabiyet barindirir sanki
Bu bir Özel CevapSadece soran ve cevap paylaşan üye tarafından görülebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
tahrik edici
Cevap
2Cevap
Damarları belli olan erkek kolu çok güzel duruyorrr
Kasli severim ama asiri olan degil. Damarlarin cok belli olmasimasini sevmem
bana çok erkeksi ve güzel gelir damar normal olanlar garip geliyor ama tabii ki kesinlikle bir aşık olma nedeni değil olmasa da olur
Genelde uzun boylularda goruyorum ben bunu. Kotu degil ya
iyice tuaflaştınız ya damar kötü mü şükret elin var
Tirnaklarini kemirmekten elin erimis 😅
Ozaman o tirnagini yiyo baskan bak ete dayamis 😅
Onu geç kızların ki erkek gibi görünüyor.
aklıma kaptan amerika geldi :O biterim ya çok iyi
en büyük derdin bu olsun kardeş
Ne güzel damar yolu açılır diye düşünüyorum
ben beğeniyorum
Güzel)
çok severimm
zombi gibi
Hiçbir şey düşünmem
Gıcık bence
Güzel🌞
hoşuma gitmez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar