Bir kişiden soğuduğunuz zaman tekrar ne yapsa sizinle arayı bulabilir?

Eğer bir kişiden bayan olsun erkek olsun soğumuşsam bir daha ne yaparsa yapsın ısınamıyorum o kişiye ve hissizleşmeye başlıyor, hiç bir şey hissedemiyorum. Bunu bildiği halde kabullenmeyip, çabalamaya çalıştıkça daha da tiksinmeye ve iğrenmeye başlıyorum. Genelde böyle bir durumda direkt olarak bunu yüzüne karşı söylerim. Bugüne kadar 2 kişinin yüzüne karşı söyledim. Ama bazılarında görüyorum " abi ben ondan soğudum bitti " demelerinin ardından biraz zaman geçince el ele kol kola görmekteyim. Demek ki her insan bir değil. Peki siz de durumlar nedir?
Bir kişiden soğuduğunuz zaman tekrar ne yapsa sizinle arayı bulabilir?
Cevapla