Ev bakıyorduk yazın, emlakcı cok begeneceksiniz diye bir ev gösterdi ve evin bütün duvarları pembeydi. Yeni evli bir cift evin bütün duvarlarını pembeye boyamıs, retinam kanamıstı.
Kızlar yeni yuvalarına pek önem gösteriyor. Böyle şirin şirin. Ben seviyorum şahsen. :)
0
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bende yeni evliyim 2 sene dolmadı daha, herşeyimi çöp kovama kadar özenerek seçtim ve hatri sayılır para harcadım. Önem göstermek herşeyi pembişkoya çevirmek değil bence. Zevkliside, zevksizede internetten gordugunu uygulamaya calisiyor.
En İyi Cevaplar