Alışveriş & Hediyeler Yeni gelin evi spotçudan alınan eşyalarla dayanıp döşenir mi? Bahtıgüzel00 Takip Et FenomenMaster Yaş: 110 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 02 Yapay Zekaya Sor Neden spotçulara karşı ön yargı var konu yeni gelin eviyse/ çeyizse? Yeni gelin evi spotçudan alınan eşyalarla dayanıp döşenir mi? Cevapla Çeyiz Soruları Eşya Soruları Eşya Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 1,8b cevap paylaştı. Döşenebilir evet 1 0 Yorumla
SülfürükAsit Takip Et Master Yaş: 38 , eic 100% 1 yıl Spotçuların çoğunda piyasadan daha ucuza 0 ürünler oluyor. "Garantisi benim" olayını kabul ederseniz alınır. 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Garanti verenleri de var biliyor musun Yorumla SülfürükAsit 1 yıl Vardır olabilir. Ama yeni gelini üzmemek lazım 0 ürün olması o bağlamda önemli. Tabi ki ekonomik durumlar da önemli Yorumla
s Ayabasanmaymun Takip Et Master Yaş: 29 , eic 99% 1 yıl Neden olmasın, biz yenisini almadık bile nişanlımınkileri kullanacağız. Önemli olan sağlık huzur, gerisi faso fiso 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Zaten onunmuş Yorumla s Ayabasanmaymun 1 yıl birçok insan onu bile kabul etmiyor Yorumla
Flankes1 Takip Et Master Yaş: 34 , eic 100% 1 yıl Bi insanın durumu müsait değilse neden olmasın.. bunu kabul edecek kadın gerçekten seviyordur 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Kesinlikle Yorumla
Adanus0101 Takip Et Guru Yaş: 36 , eic 99% 1 yıl bütce neye uygunsa onu yap gelin ev diye çok paraya gerek yok 1 3 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Katılıyorum Yorumla Adanus0101 1 yıl evlilikte abartlı seyler yapılıyor sonra aylarca boprç ödenşiyor ana evinde kuru makarna yiyen kızlar. son sşstem fırınlar süpergecler istiyo Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Alıyor da erkekler Yorumla
Illecebrous Takip Et Master Yaş: 45 , eic 100% 1 yıl neden olamsın. bazen tertemiz parçalar oluyor ihtiyaçtan satılan. mantıklı 1 2 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl 0 bile oluyor aslında Illecebrous 1 yıl aynen
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 1 yıl Bazıları kullanılmamış ikinci el de satıyor adam almış paketini açmamış ihtiyaçtan satıyor ya da evlilik iptal olmuş misal öyle satan da var. 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Evet öyle satan da var Yorumla
Asya_2275 Takip Et Mentor Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Alışveriş & Hediyeler konusunda 520 cevap paylaştı. olur tabiki.. herkes ister en pahalı markaların eşyalarını kullanmayı ama artık bu devirde maalesef bu hayal çok zengin değilsen 1 0 Yorumla
ruyasss Takip Et Xper 7 Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Alınmaz bence çabuk bozuluyor her halükarda yenisini almak zorunda kalıyorsun 1 0 Yorumla
MagarsuS Takip Et Guru Yaş: 37 , eic 100% 1 yıl ben tercih etmem tabi bütçe yetmiyorsa olabilir tabi insanlar alabilir 0 0 Yorumla
cvcvnfjfkfk Takip Et Bilge Yaş: 21 , eic 99% 1 yıl Neden sorun olsun ki 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Bazıları yapıyor Yorumla
Nes00_0067 Takip Et Bilge Yaş: 36 , eic 100% 1 yıl Bence olmaz 1 1 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Duruma göre değişir Yorumla
Daiask23 Takip Et Guru Yaş: 30 1 yıl Ayıp olur gbi 1 4 Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Evet gibi Yorumla Daiask23 1 yıl Karşımdaki kişiye saygızlık olur Yorumla Bahtıgüzel00 1 yıl Neden böyle düşünüyoruz ben de bunu anlamaya çalışıyorum Yorumla Daiask23 1 yıl Evlenirken demek istemiştim şimdi alınır tabiki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
13Cevap
Döşenebilir evet
Spotçuların çoğunda piyasadan daha ucuza 0 ürünler oluyor. "Garantisi benim" olayını kabul ederseniz alınır.
Garanti verenleri de var biliyor musun
Vardır olabilir. Ama yeni gelini üzmemek lazım 0 ürün olması o bağlamda önemli. Tabi ki ekonomik durumlar da önemli
Neden olmasın, biz yenisini almadık bile nişanlımınkileri kullanacağız. Önemli olan sağlık huzur, gerisi faso fiso
Zaten onunmuş
birçok insan onu bile kabul etmiyor
Bi insanın durumu müsait değilse neden olmasın.. bunu kabul edecek kadın gerçekten seviyordur
Kesinlikle
bütce neye uygunsa onu yap gelin ev diye çok paraya gerek yok
Katılıyorum
evlilikte abartlı seyler yapılıyor sonra aylarca boprç ödenşiyor ana evinde kuru makarna yiyen kızlar. son sşstem fırınlar süpergecler istiyo
Alıyor da erkekler
neden olamsın. bazen tertemiz parçalar oluyor ihtiyaçtan satılan. mantıklı
0 bile oluyor aslında
aynen
Bazıları kullanılmamış ikinci el de satıyor adam almış paketini açmamış ihtiyaçtan satıyor ya da evlilik iptal olmuş misal öyle satan da var.
Evet öyle satan da var
olur tabiki.. herkes ister en pahalı markaların eşyalarını kullanmayı ama artık bu devirde maalesef bu hayal çok zengin değilsen
Alınmaz bence çabuk bozuluyor her halükarda yenisini almak zorunda kalıyorsun
ben tercih etmem tabi bütçe yetmiyorsa olabilir tabi insanlar alabilir
Ben kabul etmezdim , evleniyosam en iyisini alsın
Neden sorun olsun ki
Bazıları yapıyor
Bence olmaz
Duruma göre değişir
Artık maddiyat her şey
Ayıp olur gbi
Evet gibi
Karşımdaki kişiye saygızlık olur
Neden böyle düşünüyoruz ben de bunu anlamaya çalışıyorum
Evlenirken demek istemiştim şimdi alınır tabiki
Duruma bağlı
garanti?
Neden olmasın
neye gücün yeterse.
döşenir tabiki
Bütçem olmasa alırım
Hayır tabii ki
Hayır