Üniversitede Araba Sahibi Olmanın Yararları Ve Zararları Nelerdir :D?

araba almayı planlıyorumda yüzde 90 alcam, ama yararlarını ve zararlarını öğrenmek isterim :D
Güncellemeler
+1 yıl
cevaplarınızı bekliyorum ks ailesi :D
Güncellemeler
+1 yıl
heyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :))))))))))))))))))
Üniversitede Araba Sahibi Olmanın Yararları Ve Zararları Nelerdir :D?
Cevapla