
Yoksa kendi hallerine mi bırakmalıyız?
Müdahale etmeliyiz.
Karışmamalıyız.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bence karışılmalı yani evde şiddetli geçimsizlik yoksa bile tartışma sözlü kavgaya oda mazallah şiddete dönüşebilir 😕
Bırakın tartışma kavgayı hiç annemle babamı aynı ortamda bile göremediğim için, şöyle yapardım veya yapıyorum diyemeyeceğim
Ozur dilerim böyle bir soru sordum düşüncesizlik ettim çok afedersiniz :(
Hayır estağfirullah ne özürü,
Aslında benim özür dilemem gerekiyor kendi sorunlarımla sürekli sizi üzüyorum, tamam ben alıştım üzülmüyorum kabullendim bu durumu ama sizi düşünmem gerekirdi, her seferinde konu buraya geliyor 😫😞
Hayır estağfurullah :( ben sizin adınıza üzüldüm gerçekten.
Çok teşekkür ederim çok iyisiniz ama dediğim gibi herşeyimi paylaşmayı severim sorun değil ama üzülmenizi istememiştim sonra konu açılınca anlatırım diye düşünmüştüm
Kaderimiz böyleymiş nasıl insan ailesini seçemiyorsa kaderini yaşayacaklarını da seçemiyor ben alıştım ve hiç üzülmüyorum tanımadığım insanları özleyemem nefret edemem kızamam değil mi?
Çok haklısınız. :(
Teşekkürler, o sizin iyiliğiniz :)
Ne demek efendim ☺☺
Tartışmaya bağlı açıkçası. Genelde şaka yapıyorum ortam yumuşasın diye.
En güzeli :D ben de surat asıp ortamı iyice geriyorum😂😂😂
Ahaha ortam gerilince ben de geriliyorum yaa :D
Sorma yaa🙅😂
müdahale ettiğim her defasında bin pişman oldum. annem babamı bırakıp benim ağzıma sıçtı. müdahale etmemek lazım mümkün olduğunca ama sabır taşıyor bazen.
Aynen :(
görmezden gelmeye çalış. tak kulaklıkları son ses duyma onları.. gerçi bunun sonu da aile ile geçiremediğin kaliteli zamanı, sevgi hissini vs. i zaman içinde başkasında aramaya ve yanlışlar yapmaya gidiyor ama hayırlısı ne diyim :/
Teşekkürler öneriler için :)
rica ederim :) tecrübeli olduğum yerden geldi soru :) sen sen ol ailende eksik olanı başkasında bulduğunu sanma o kişi gerçekten ailen oluncaya kadar. kıssadan hisse :) iyi geceler
Aynen çok haklısınız :) ailem gibi karşılıksız seven kimse olmaz :)
İyi geceler :)
karışırım her zaman annemi savunurum.
Teşekkürler :)
Ricalar :)
Cevap
16Cevap
Karışmak doğru değil.
Sadece seslerini yükseltmelerine izin vermem küçük kardeşim var.
Tartışmazlar zaten.
Aynen ben de seslerini yukselttikleri zaman müdahale ediyorum :)
Müdahale etmek doğru değil lakin anne yok bilemiycem..
Allah rahmet eylesin arkadaşım 😢 kusura bakmayın böyle paylaşım yaptım düşüncesizce :(
:D ya kızma ama anne yok derken ayriyiz kusura bakma ya belirtmem gerekirdi.
Pardon yaa🙈😹😹😹
Sorun benden kaynaklandı :D
Ben karışmııyorum ancak babmın annemi ezdiğini ve hakaret ettiğini görüyorum, Ancak müdahale ettiğim durumlarda hem tartışma daha da büyüyor hem daha uzun vadeli sorunlar yaratıyor. Araya girmemek daha iyi
önemsiz basit şeylerse müdahale edilmemeli ama ciddi meseleyse tartışma büyüyosa müdahale edilmeli bence o yüzden oylama yapmadım :)
Karışmamak
Ya da bir bahane bulup konuyu değiştirmek en iyisi
konunun ne oldugunu anlamalı
kimin haksız oldugunu anlamalı
ve sonra mudahale etmeli
ama cok farklı bir konuysa karışmamalı
Müdahale etmek lazım haklı kimse onun tarafında durmak lazım
kendi hallerine bırakınca tartışma bitmediği için direk olaya el koyuyorum
Ben müdahale ederim çünkü babam sinirlenince kontrolden çıkıyor..
annem zarar görüyosa baba falan tanımam midahale ederim
Benimkiler hep tartisiyorlardi bende umursamazdim
karışmamak daha doğru can ve mal sağlığı için :)
Karışmamak gerek, arada giden biz oluruz yoksa. :/
Sadec babam var kavga yok oh mis
Çok zor durumda ederim. Ettiğimde oldu
Karışılmamalı olay kavgaya dönüyorsa karışılmalı
ben karışırım haklıyı korurum
Mudahale edilmeli kesinlikle
Edilir tabi aralarını yapmak için
Bazen gerekiyor, en azından sakinleştirmek için.
Müdahale etmeliyiz.
Ben müdahale ederim. Doğru mu yanlış mı bilmiyorum
Tepem atarsa girerim bende
Bazen etmek zorunda kalıyoruz.
Birbirlerini yesinler bize ne
Benim için öyle bir sorun yok.. Hiçte olmadı
Karışmamak gerek.
Duruma bağlı
Yerine gore
Karışmamalıyız..
hayır
Karışmamalıyız
1 özel cevapSadece soran ve cevap paylaşan üye bu paylaşımları görebilir. Daha fazla bilgi için tıkla!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar