El sıkışmak yerine yanaktan öpmek günah mı?

Yutdisindayim ve burda çalıştığım ortamda hep gelip beni yanaktan opuyorlar. Normalde hayatımda hep elimi uzatırım karşı taraf öpmeye de kalksa elimi uzatırım. İzin vermem. Ama burda çalıştığım ortamda öyle bişey biraz zor. Yani ayıp ve hoş olmaz malesef. Eskoden tuhaf geliodu alistirdilarda. Zencilerden geçilmio zaten anam şimdi mecbur kaldığım iicin günaha dahil mi?
El sıkışmak yerine yanaktan öpmek günah mı?
Cevapla