Türkiye'yi sevmiyorum çünkü... boşluğu doldurur musunuz?

Türkiyeyi sevmiyorum çünkü... ?
Cevapları merak ediyorum. Her ülkenin, toplumun, insanın kötü, sevilmeyen bir tarafı vardır. Peki ya Türkiye'nin.. 😊
Türkiye'yi sevmiyorum çünkü... boşluğu doldurur musunuz?
Cevapla