Maalesef bu yaşıma kadar dostluk konusunda pek şanslı değildim. Sevebileceğim ve beni gerçekten ben olduğum için seven insanları hep çok geç tanıdım. Yaşım 20... Daha gençsin diyeceksiniz ama çocukluğundan beri bozulmayan dostlukları olan insanalardan bahsediyorum. Benim bir yanım hep eksikti. Hep yalnızdım... Hâlâ da öyleyim ama uzakta olup da canımdan öte diyebileceğim bir kaç dostum oldu şu son zamanda. Bu yüzden hem çok mutluyum hem de eksik hissediyorum.. Daha önceden tanısaymışım, daha çok anı biriktirseymişim keşke diyorum. Sanki daha önce yaşamıyomuşum. Çok boşmuş her şey diyorum.😔 Çünkü artık çocukluk dönemimi atlattım ve yetişkin bir birey oluyorum ve bazı şeyler için çok geç diyebiliyorum. Ne bileyim küçükken biriktirilen anıların yeri başkadır. Buruk bir mutluluk hissediyorum, içimi size dökmek istedim. Soru olsun diye de, sizin de böyle bir durumunuz oldu mu? Diye sordum gitti.😂
Not: bana iyi gelen insanların hep uzak olması kaderin bir oyunu olsa gerek...
Not: bana iyi gelen insanların hep uzak olması kaderin bir oyunu olsa gerek...
Güncellemeler
+1 yıl
Hello
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar