Şehirlerin girişlerinde neden nüfusu gösteren tabela olur?

"Bak bu kadar adamız, madem geldin, akıllı ol" gibisinden bir sebebi mi var, sizce nedeni nedir?
Güncellemeler
+1 yıl
Yurtdışında pek gördüğüm birşey değil açıkçası, ya da dikkatimi çekmedi.
Şehirlerin girişlerinde neden nüfusu gösteren tabela olur?
Cevapla