Türbanlılar hk. Ne düşünüyosunuz?

Ben mesela tiksiniyorum bir kısmından. (Başını kapatıp açık giyinen kesimden )
Siz ne düsünüyosunuz? Türban doğru mu kullanılmalı yoksa tamamen yok mu olmalı?
Türbanlılar hk. Ne düşünüyosunuz?
Cevapla